GVFÖ 2024

Okay. Ja jag har inte sett det. Visste inte ens att det fanns. Hur mycket får dom för det då? Vem är garanten att nån inte får grisen i säcken eller att det inte dyker upp en psykopat vid sidan som vill bli gift?
Det finns ingen garant! Eller, många som sökt har nog haft intrycket att experterna varit en garant, men sen har det visat sig att det inte varit så. Titta på ett program, så får du nog svar på många dina frågor och kan följa tråden på ett bättre sätt :)
 

Liknande trådar

Kultur Nu har listan över årets sommarpratare kommit. Jag har bara kollat lite snabbt men spontant ser jag fram emot Andrev Walden och Marcus...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 687
Senast: cirkus
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 757
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter De tillhörde C-truppen inför utomhussäsongen 2024. Sen dess har resultaten varit på imponerande hög och jämn nivå – det tar...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
Fritid Har sett de utländska versionerna (inte alla) men nu kommer en svensk version på 5an. Första avsnittet är ikväll 5/9 kl 21. De ska ta...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp