GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis alla!!

Känner mig även nöjd med gårdagen på eskilstuna!
I första loppet sprintade min fina kille So Gå Diego hem en enkel seger på nya rekordet 1.12,8 vunnet med 2,5 längd!!!

Sedan dröjde det ända till lopp 12 innan min andra bäbis startade i 2-åringsloppet och var 2:a efter lite trafikproblem!! Fina Capitano Boko!!

BRA DAG! :bump:

Jag gratulerar mig själv till uppfödarsegern med Alfas Abe Lincoln som var i Norge och vann sin montédebut igår. :banana: Enligt uppgift på ett överlägset sätt, men det får betraktas som hörsägen. :D

Jag gratulerar mig själv till uppfödarsegern med Alfas Abe Lincoln som var i Norge och vann sin montédebut igår. :banana: Enligt uppgift på ett överlägset sätt, men det får betraktas som hörsägen. :D

Grattis!

Jag tar väl tillfället i akt och gratulerar mig själv till att min uppfödning Turbo Viking vann på Axevalla i november. Han är åter efter knäoperation & konvalecens.:)

Grattis till dig också då! :D
Så skönt att han kommit tillbaka efter operation!

Tack!! :D Helt underbart, mitt underbara kräk, 3:e starten för oss båda och första segern helt underbart :)

Grattis Somett Jehu :banana: Det är dags det blir lite segrar på denna sidan då det varit torka ett tag :)...men tala nu om vad hästen heter ( teflonminne) :D

Jag gratulerar mig själv till en uppfödarseger igen. Alfas Cinderella tog andra raka idag.

Aningegs trögt Spöke kanske???

GRATTIS Somett Jehu!!!! :banana::banana:

Och så klart till Via till uppfödarsegern också! :idea:

Tack så jättemkt spöket! :D Min prins gjorde ett skitbra lopp idag o blev 2:a, han är så grym i mina ögon :)

Jag tar väl helt blygsamt och gratulerar mig själv till en uppfödarseger igen. :D Alfas Abe Lincoln tog sin andra raka monteseger idag.

Grattis via!!! :bump:

(och ett smyggrattis till somett jehu eftersom vi inte får gratta andraplaceringar här ;) )

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat