GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis via!! :bump:

Haha, jag vet spöket, men jag var bara tvungen å skvallra liiite, nästa gång kommer jag tillbaka med en seger ;)

Tack!
*kl*
Nu var det dags igen, Alfas Abe Lincoln var i Norge i lördags och tog tredje raka montésegern.
Alfas Dimitri debuterade på Solvalla i onsdags och vann också. Grattis till oss! :D

Ballerina är enlig facebook sjuk ( influensa?) och vilar i amarna på Lähdekorpi J:r i hopp om att tillfriskna :D

Men jag hänger på o Grattar jag med såklart :bump: :bump:

Haha, va roligt att läsa! Varit borta från Buke alldeles för länge uppenbarligen! ;)

Tackar för grattishälsningarna nu iaf, flera år senare! Bättre sent än aldrig!

Och jag kan ju avslöja att jag nu är frisk och fortfarande kilar stadigt med Lähdekorpi J:r :p:D

Tack ska du ha, har inte varit här inne på månader. Vart tvungen o kolla vem du var o såg då bilder på er Marilyn o då kom jag på att Y har pratat med er ang henne. Du må tro att han är lite sugen på henne men vi ska inte ha mer hästar ;)

Tack ska du ha, har inte varit här inne på månader. Vart tvungen o kolla vem du var o såg då bilder på er Marilyn o då kom jag på att Y har pratat med er ang henne. Du må tro att han är lite sugen på henne men vi ska inte ha mer hästar ;)

Vad synd, tror hon hade passat hos er, inte många som klarat att passera nålsögat för "rätt person";)
Men åh vad jag känner igen detta må du tro, hos oss hittar vi fina hästar varje vecka på annons ( undrar varför vi ens tittar :angel:) medan vi andra veckan ska sälja allihop pga tränarens sviktande hälsa :grin:
Och om hon blir såld, så betäcker vi om igen...... Och om två år blir det samma sits igen då avel passar oss bättre än träning av unghästar :angel:

Hoppet är det sista som överger människan sägs det :D

Senast ändrad:

Grattis martha till Hunter seger i Frankrike! Stort, även om det inte var på Vincennes, det kommer... :)

Om martha fortfarande är med på det tåget så grattar jag självklart också... :idea::love:

tackar....spelar ingen roll att det inte är vincennes...107 000 är lika välkomna ändå och roligt att få facit på att gästen är i form trots att han inte kommit med på väldigt länge

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?
  • Födda 2022