GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

*KL*

Jag säger Grattis till Zeb de Castella som vann V75 debuten igår - och Candy de Castella som fick sin första seger i fredags på Axevalla!
Två hästar uppfödda av Stall Castella som jag håller till i nu över sommaren :)

Grattis!

Även jag hade en vinnare nyligen i passhästen Wille's Diamant den 9/8 på Örebro. Samma dag gick Upplands rixhäst Aina Sting med till final i korta E3 iochmed sin 3:e plats! Även den min passis! En bra dag ! :bump:

*Kl*
Hade 2 passhästar på Dannero idag som tog hem varsin seger. Den ena var Myllarfaks och den andra var One Way Street =)

*Kl

Maste helt enkelt fa skryta om min alskade Sessa som tog hem forsta segern pa langt over ett ar igar kvall.
Hon var diagnoserad med flertalet bensprickor i ett framkna tidigt forra sommaren och det var inte ens sakert att hon skulle halla som avelsmarr. Vi gav henne nastan ett helt ar pa sig att laka + tillbaka traning och hon har startat med varierande resultat under forsommaren. Igar fick hon efter en perfekt resa till det och vann, precis som pa den gamla goda tiden.
Visserligen bottenklassen an sa lange och med bara en nos men det ar sa skont att fa visa att tanten fortfarande duger och att hon vill och kan.
Idag har vi firat med bananer och en lang sovmorgon.
Tittade pa loppet pa tv igar och efter mallinjen flog oronen i vadret och hon frustade och skakade pa huvudet i sann seger maner pa vag till winnercircle.
Onskar jag kunde vart dar men jaja. Hoppas inte det tar allt for lang tid innan jag ar tillbaka pa banan med henne och de andra.

Va Kul att det gått bra :) Grattis!! :D

Själv hade jag en passhäst (Nordvanja) som tog hem segern i Skellefteå igår i Norrländsk stoserie-försök :)

Ingen seger, men värt att vara i Guldtråden iallafall tycker jag: GRATTIS johnpatrik till finalplatseni Kriteriet med On Track Piraten!

Eftersom det inte skrivits något sedan september måste jag skicka några grattisar!

Gamla Bouquet Lady vann på Mariehamn under deras avslutning, hon var på poängjakt som lyckades kan man säga!
På samma resa följde gamla Sixten med i samma syfte, kom tvåa i sitt livs första montélopp!
Samma helg tog Solen en tur till Färjestad men blev överladdad efter att ha stuckit till täten, galopperade en sväng....men med tanke på att han i mars parkerades i boxen med ett brutet ben ganska bra ändå! Ingen trodde väl att han skulle starta nånsin mer, annat än på Trapalandas gröna banor! Men den gamle är piggare än nånsin, man ska aldrig ge upp.

:banana::bump::banana::bump:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka