GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Jag känner att jag inte riktigt är med här nu när jag bara har fölston, unghästar och förvirrade fuxor själv. Grattis alla som det gått bra för, och grattis till Vias fina uppfödarseger ikväll!!! Alfas Domino var det va?

Tack, ni är så snälla som kommer ihåg mig. :laugh:

Jo, som ni förstår är jag nöjd med tränarnas insatser. Ge dem ett par dugliga hästar så går det som tåget sen. :bow:

www.stallrolfjohansson.se

Vi har ju helt missat att gratulera johanpatrik till finalplatsen i E3! Visserligen ingen seger men väl värd att nämnas i guldtråden.

Det blev en mycket hedrande andraplats. Jättegrattis johanpatrik.
Är det högsta prissumman en bukehäst tjänat tro?

Ja jag hänger också på och grattar för den fina spurten och andraplatsen i E3 finalen.....:bump: :bump:

Vet inte om Du är här men säger grattis till från Årjäng kommande N till Knowledge Face seger i går!

GRATTIS till min passhäst Powee E. som vann på Mantorp i måndags!
Mini-comeback efter 2 månaders tävlingsuppehåll, och är pangfin och vinner från 2:a utvändigt på 1.12,0 1640a.

Weeii :) :bump:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30