GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Har inte alls hängt med i travet sista halvåret men kunde ju inte låta bli att kika på liven idag när det var trav på hemmabanan.
Säger ett stort grattis till alla ni som haft glädjen att vinna med era hästar på sistone men ett extra stort Grattis till Via vars uppfödning Alfas Domino gav mig riktig ståpäls idag.
Vilka avslutningar han levererar den killen! :bow::bow::bow:

Tack så mycket!
Oki: Visst är han läcker? Det känns inte alls fel att hans mamma är hos Rite On Line just nu och tillverkar ett helsyskon. :D

kl

Thank you girls....:) Ja han gillar nog sprinterdistans mest....dock hade han lite tur att få komma ut fråmn ryggen ledaren :bump: Men han var piggelin som faen efter loppet

Nya segrar för passisarna! En helt galen vecka! Så roligt när det går bra!!

Lördag 7/5 på Örebro. Aina Sting vann Rixallsvenskans Lopp! Plättlätt, spets å slut, 1.12,5 sista 500 med ryckhuva & myycket krafter kvar!

Samma dag... i lopp 11, 1609m auto, spår 12, startade Ingvar Viking.
Lugn start låg långt ner i fältet men bara åt upp konkurrenterna in på upploppet. Huva och norsk kvar!!

Igår, 9/5 på Lindesberg, vann Wille's Diamant. Såg aldrig ut som en vinnare, första fem och varvet gick på 16,5.
Hon gick väl samma distanser på 1,18 kanske haha. Nåja, hon var en bit bakom iallafall. I sista sväng kommer hon typ i 4e spår å bara klunsar förbi!
Guess what... Ryckhuvan kvar!
:bump::bump:
Nu kan det bara gå utför!?

Äntligen dags att gratta gammelflickorna igen! Tanterna Lady och Aquarelle tog båten till Visby för att putsa sina gamla rekord. Lady höll undan först i mål och Aquarellen knep sig en fin 3:a.

Fina gamla järnflickorna som fortfarande älskar att tävla och formen sitter som en smäck!

:bump::bump:

Fast en annan får sitta på fastlandet och trösta sig med Solen som står i sjukboxen efter en olycka, men han kommer tillbaka lita på det!

Grattis till dom fina framgångarna :banana:

..och Grattis Ally till Lightning Lohrs snygga seger på ax idag, jag var där och såg henne och det var ett ruggigt fimt lopp hon gjorde på en kanontid :banana:

Ååh, det är någon som kommer ihåg mig! Tack! :love:

Kl
Tackar så mycket och det var helt underbart att Z fick äntligen visa att han är att räkna med :love:

Och grattis till Zs seger också. Hade gått till sängen när han sprang.
Härlig dag!

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka