GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Ibland far man en bra dag.
Och riktigt sallan far man en bra vecka!

Bill som kampat som en dare utan framgang hela aret gick ut och vann med 8 langder i lordags.
Knapp hingsten kom tvaa igarkvall till bla fyra FFA hastar!
Och sen Fuzzy Bear som vann knappt nu ikvall!! Forlorade tyvarr sin basta van men forhoppningsvis klarar han ett klass hopp i alla fall.
Vagar man hoppas att turen haller i sig tills pa torsdag?

Inte ofta ni hör något av mig längre, men jag tänker passa på att gratulera mig själv, Countclear och framförallt Mack Lobell till Pepitas första seger i karriären (efter 58 starter:p) i tisdags på Jägersro....:bump::bump: Den kan vi leva lääänge på och nu väntar vi på ketchupeffekten:D

Och idag vann Vias Alfas Abe Lincoln på Kalmar, GRATTIS!!!!!

Tack och grattis själv! :D
Vi hoppas också på en ketchupeffekt, ffa när det gäller det här med att hålla sig i trav.

Ja, nåt liknande som här då, framförallt att hålla sig i trav över mållinjen i alla fall....

Nu äntligen får jag gratulera "våran" gammelpojke Solen som vann på Eskils igår! Ganska färskt tillskott som dessutom är storebror till Mörten!
Men han hade inte vunnit om gamla Lady körts framåt tidigare, nu kom hon "bara" trea.
Dom blir bara bättre med åren.....särskilt Solens seger blir man lite tårögd av, väldigt speciell häst som alla tycker väldigt mycket om. Och det känner han!

:bump::banana::bump::banana::bump:

KL

Får jag skriva med en av mina passhästar??
Isåfall, hurra till Ingvar Viking som vann igår på Solvalla!

Åh så duktig min lilla grabb är!!:love:

Jag brukar inte skriva in mina passgangare har men nu far det bli ett undantag.
Billy Bean, aldsta hasten i stallet och i makens ago sedan han sag dagens ljus har blivit sald. Han har nu vunnit fem av sina sex senaste starter och vi fick ett bra bud pa honom efter sista vinsten nu i fredags. Han har varit en riktig kampe och lyckats fa till ett imponerande rekord av 69 - 18 - 4 - 6.
Hoppas pa allt gott hos den nya tranaren och att agaren far igen sina pengar snart nog.

Oh, är det någon som kommer ihåg mig, så smickrad jag blir.

TACK!!!

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat