GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Inte för att jag vet om du är här men grattis Lisa till Marres seger i dag!

Jag tar och gratulerar mig själv till en uppfödarseger. Alfas Abe Lincoln vann på Jägers i tisdags.

*KL*
Jag hänger inte alls med vilka som är buke hästar och när det ska grattas och följas, så jag skickar en ett stort rungande grattis till alla!! :D

Hmm senaste grattis 23 februari.. Är det så att vi på buke har tränat för dåligt den senaste månaden eller bara glömt att rapportera in alla segrar? ;)

Hursomhelst, GRATTIS till min fina passhäst Powee E. som vann på Mantorp i måndags (28/3). 1.14,5a 1640m från dödens med tussarna kvar.. Helt ok var han ;)

Tjaa jag får väl lägga till ännu en seger i tråden då.

På lunchen idag på Örebro vann min passhäst Wille's Diamant! :bump:

*Kl

I helgen fick vi antligen brutit den langa segertorkan nar storhingsten fick vunnet.
Inte nog med vinst sa ar han numer ocksa den snabbaste hingsten i Canada vilket saklart ar bra for sjalvfortroendet.
Han tangerade vinst rekordet fran forra hosten sa nu hoppas vi att sommarbanorna med allt vad det innebar med skor och liknande skall kunna kapa ytterligare lite tid. Malet ar att fa salt men innan dess hade jag garna sett en duell med San Pail...

*KL*

grattis till mig själv när min häst ställde till med storskräll i avd fyra på valla ikväll.

*kl*

Grattis till passhästen Powee E. som vann DD-1 på Solvalla ikväll!!!
Tussarna kvar, wehooooo! :bump:

Stort grattis :bump::bump:

Och grattis till er andra som jag missat på sistone, tur ni håller buke-flaggan i topp åt oss...:D:D

Väldigt tacksamt när ni vinner tv-sända lopp, så man får se dem.. :)

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka