GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

tackar....spelar ingen roll att det inte är vincennes...107 000 är lika välkomna ändå och roligt att få facit på att gästen är i form trots att han inte kommit med på väldigt länge
När han vinner på Vincennes (för det tror jag säkert att han kan göra) blir det mer, klart mer... :d :D

Grattis martha till uppfödarsegern igår på Axevalla!

Varför var Hunter struken i Cagnes sur Mer? Jag var ju på plats och skulle heja fram honom... :cool:

kl

Fick en skötarseger i lördags!!

Powee E. vann från dödens på 1.13,6a/1640m!! :bump:

Lilla Powisen gillar dödens ;)

Ett sent grattis!
*kl*

Jag gratulerar min själv till uppfödarseger med Alfas da Vinci som vann på Jägers igår.

Grattis vad roligt!!:bump:

Har även jag en till prestation att berätta om! Återigen passhästen Powee E. som i tisdags tog tredje raka vinsten, vilken, precis som de två tidigare, togs ifrån positionen utvändigt om ledaren!

Nu siktar vi på ett lopp under elitloppssöndagen.. :banana:

Jag vill skicka ett stort grattis till Fredrik Söderberg och State of Liberty som knep segern på Åby igår!
Hejja!!!
:banana:

Grattis till er alla, och grattis till gänget runt Ivarsqvick som tog ytterligare en seger i monté igår :)

STORT GRATTIS till Ivarsqvick som såg lysande ut när han plockade ner motståndet på ett mycket bra sätt. Snyggt ridet av Stina Swartling. :bump:

kl

Grattis till alla berörda och spec till Ivarsqvick (!) pga all turbulens som varit omkring honom

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 110
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 367
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 366
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Räcker garnet?
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Bojkott av butiker

Hund, Katt, Andra Djur