GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

tackar....spelar ingen roll att det inte är vincennes...107 000 är lika välkomna ändå och roligt att få facit på att gästen är i form trots att han inte kommit med på väldigt länge
När han vinner på Vincennes (för det tror jag säkert att han kan göra) blir det mer, klart mer... :d :D

Grattis martha till uppfödarsegern igår på Axevalla!

Varför var Hunter struken i Cagnes sur Mer? Jag var ju på plats och skulle heja fram honom... :cool:

kl

Fick en skötarseger i lördags!!

Powee E. vann från dödens på 1.13,6a/1640m!! :bump:

Lilla Powisen gillar dödens ;)

Ett sent grattis!
*kl*

Jag gratulerar min själv till uppfödarseger med Alfas da Vinci som vann på Jägers igår.

Grattis vad roligt!!:bump:

Har även jag en till prestation att berätta om! Återigen passhästen Powee E. som i tisdags tog tredje raka vinsten, vilken, precis som de två tidigare, togs ifrån positionen utvändigt om ledaren!

Nu siktar vi på ett lopp under elitloppssöndagen.. :banana:

Jag vill skicka ett stort grattis till Fredrik Söderberg och State of Liberty som knep segern på Åby igår!
Hejja!!!
:banana:

Grattis till er alla, och grattis till gänget runt Ivarsqvick som tog ytterligare en seger i monté igår :)

STORT GRATTIS till Ivarsqvick som såg lysande ut när han plockade ner motståndet på ett mycket bra sätt. Snyggt ridet av Stina Swartling. :bump:

kl

Grattis till alla berörda och spec till Ivarsqvick (!) pga all turbulens som varit omkring honom

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve
  • Födda 2022