GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis Fnobby till segern med Hagatösen på Romme idag!

Och grattis till alla andra som har duktiga hästarm ska försöka skärpa mig och hålla lite bättre ordning på er, men ni får allt se till att hålla liv i "till start" tråden!

Tack alla!!! Det var en fin avslutning på året för oss:)

Jag tror någon runt Waiting For Spring finns här på forumet? Grattis till segern!

Jag har bytt användare till Cinora ;) Tack så mycket, ja min mama och låtsaspappa äger henne :) Så hon är i princip min med , ska rida henne tänkte jag när jag kommer hem igen :D

Grattis Zilla till Eye Of A Spirits seger på Solvalla ikväll!!! :bump: :bump: :bump: :bump:

Gamle Bamse har nu tagit två segrar på Solvalla på kort tid! 70.000 kronor redan i år!!! Vilken grabb! Och folk som trodde att han var slut och inte hade på en travbana att göra mer. Tji fick de! :D

Grattis Zilla till Eye Of A Spirits seger på Solvalla ikväll!!! :bump: :bump: :bump: :bump:

Gamle Bamse har nu tagit två segrar på Solvalla på kort tid! 70.000 kronor redan i år!!! Vilken grabb! Och folk som trodde att han var slut och inte hade på en travbana att göra mer. Tji fick de! :D

Grattis Bamse!!:bump::banana: Jag visste att han fortfarande hade det i sig, det kände man när man red honom:laugh:

TJOHOOOO! GRATTIS LINES OCH KARMA till V75-segern idag! Jäklar vad roligt! :bump::bump::bump:

Äntligen har loppet gått på tv och man får skriva. :D

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 139
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 391
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 471
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka