GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

:love:
Jag vet....jag har också haft en vacker segerstaplare och nu har jag hans vackra son som ska utbildas o ta över :D

*kl*

NU fann jag den här tråden!!!!!!!:eek:

Så jag höjer glaset, lägger vänsterhanden för bröstet, reser huvudet och utbrister därefter ett kollektivt GRATTIS till ALLA som figurerat i denna tråd!!:bump::bow::love::banana:

kl

Grattis Skaune till Kronoborgs Karins fina insats på Jägersro igår. Vi blev något överraskade! (84 ggr pengarna.)

Tackar! Precis som tränaren sa igår så har hon vilat sig i form. ;)

Senast ändrad:

*KL*
Tackar alla som har grattat.

Det är jättekul att få köra snabbjobb (inte rida) med en så fin häst ibland, och värma inför start. Hon var väldigt underskattad av spelarna i tisdags. Jag är nog delaktig i det i och med min senaste montéstart i december he he... Så ett stort grattis till de få som vågade satsa en slant... och kammade hem fina pengar. ;)

Grattis alla...
Grattis misscocacola till passhäst segern idag.. Singha suay.....

Men INA....:eek:

vart har hon tagit vägen och tusen miljoners grattis till henne o hennes Bella :bump: :bump: :bump:

Jag vill gratta Ina79 till Bellas seger!!! :bow::bow:

Och så i dag ska lsz gratuleras till Åkerös montéseger på Mp!!! :bump::banana::bump:

GRATTIS Cambrie till den fina V65-segern igår med G.R.Rapp!!!

:banana::banana::banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 145
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 414
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 600
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka