GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis Tant Acka! Go Bergsåker! :banana:

Och grattis Naffa, Japanesen och juni_cool!

kl

GRATTIS alla som vunnit lopp på senare tid, Tant Acka, Fnobby, Japanesen o co :bump::bump::bump:

Grattis Daniel Westman(min bror) och Maria Lindström som hade G.R.Rapp som segrare igår på Kalmar med Johnny Takter i sulkyn:banana::bump:

Tack tack Mack Lobell och Martha :bow:. Skönt att det kanske börjar att vända... //Daniel och Maria//

Grattis, grattis Tant Acka till Ejects snygga seger idag! :banana: Andra raka, dessutom! :bow:

Och grattis Cambrie! :)

Grattis, grattis Tant Acka till Ejects snygga seger idag! :banana: Andra raka, dessutom! :bow:

Och grattis Cambrie! :)

Jaha, då kan man ta en bensträckare när det loppet visas i "Vinnare V65" då...:angel:

Ja, jäklars, sorry :o

(Själv kollade jag ju på ATG Live, tänkte inte på det...)

OJ !!!!!!!!!!!!
Är Eject Tant Ackas pålle....???

GRATTIS TANT ACKA :bump: :bump:

Och Grattis Cambrie till segern på Kalmar även om jag inte har en aning om vad du har för häst. :D

:banana::bump::banana::bump::banana:

Off topic: Jag har i flera år trott att du kom från norra Sverige... :o

Tack, tack, tack och återigen tack!! :) :) :)
Till alla er som hade koll....:idea:
spanarn, oki, Fnobby, TJT, martha och ghost.

Sorry Americanese för din bensträckare. ;)

Räknas Borlänge som norra sverige:D? Nädå, bor i södra småland men är därifrån så helt ute och cyklade var du inte. Ja,ja, ska skriva i travpresentationen snart då.... Vi hade G.R.Rapp ut i poängloppet, gjorde debut för oss och var riktigt, riktigt bra. Får hoppas att det håller i sig för nu går det i princip troll i allt och har gjort så ett längre tag.

Tack Therese (du får hjälpa mig beställa en sån montédress), Martha, Lacio, Americanese, spanarn, Fnobby, Ghost och alla andra. För en gångs skull fick man vara med här. Skoj :)

Och så grattar vi peak till första kusksegern med Brazze Martin!!!! :banana::bump::banana::bump::banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 145
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 414
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 602
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka