GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis Humlan till segern med Right Over :bump::bump:

17 gånger i odds...Gissa om gubben hemma är grinig för att han inte spelade....som han sa att han skulle göra...:o:D

AM

Tack allihopa :banana:
Ja, grinig ska han vara tycker jag, för mig en gåta hur hon kunde ge 17 gånger?? Men det är väl bara tacka o ta emot!!:banana:

Grattis alla andra till framgångar som varit, är jätte dålig komma ihåd denna tråden :o:o:o

Grattis Little Big Horn till snygga segern efter galopp idag på Gävle!

tack tack :love:.. jo jag tror hon stavar så.. jävla krånligt namn måste jag ju säga ;)

Grattis grattis måste jag ju säga till alla :D

kl

Jag får göra en "lassie" och Gratta Jags' storebrorsa Black Flyer till en seger ÄNTLIGEN...:bump: :bump:

Det var i februari FÖRRA året det senast hände

Grattis Salandge och Fresia Drew till vinst!!

Grattis Salandge! :bump::bump::bump:
Den här gången var det äntligen er tur att vinna, hon har ju visat länge att det varit på gång!

Och GRATTIS till alla ni andra som jag missat sista tiden.

Grattis Dropdead beauty till en överlägsen seger och grattis kusken Fnobby till en bra styrning!

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 145
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 414
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 604
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Bruksprovet 2025