GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Grattis Humlan till segern med Right Over :bump::bump:

17 gånger i odds...Gissa om gubben hemma är grinig för att han inte spelade....som han sa att han skulle göra...:o:D

AM

Tack allihopa :banana:
Ja, grinig ska han vara tycker jag, för mig en gåta hur hon kunde ge 17 gånger?? Men det är väl bara tacka o ta emot!!:banana:

Grattis alla andra till framgångar som varit, är jätte dålig komma ihåd denna tråden :o:o:o

Grattis Little Big Horn till snygga segern efter galopp idag på Gävle!

tack tack :love:.. jo jag tror hon stavar så.. jävla krånligt namn måste jag ju säga ;)

Grattis grattis måste jag ju säga till alla :D

kl

Jag får göra en "lassie" och Gratta Jags' storebrorsa Black Flyer till en seger ÄNTLIGEN...:bump: :bump:

Det var i februari FÖRRA året det senast hände

Grattis Salandge och Fresia Drew till vinst!!

Grattis Salandge! :bump::bump::bump:
Den här gången var det äntligen er tur att vinna, hon har ju visat länge att det varit på gång!

Och GRATTIS till alla ni andra som jag missat sista tiden.

Grattis Dropdead beauty till en överlägsen seger och grattis kusken Fnobby till en bra styrning!

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 781
Senast: Shpongle
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 739
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat