GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

*KL*
Tusen tack alla! Det var en seger som smakade extra ljuvligt kan jag lova. Som balsam för själen.
Grattis och snyggt jobbat Fnobby!!

Men OJ vad roligt! GRATTIS LINES!
Måste verkligen kännas extra skönt efter allt strul som varit. Välförtjänt! :bump:

Grattis också alla andra som man missat! I synnerhet Cambrie och Fnobby som tagit fina segrar på slutet :D
Har varit alldeles för dålig med att hålla koll på Buke-hästarna... :o

Äsch då, jag är för dåligt orienterad här på trav...jag har ju grattat i fel tråd, det finns någon mer som heter grattis eller något liknande!

Så jag gör väl om det!

Grattis Lines - det är nog första gången jag stått och hoppat jämfota när kusarna kom in på upploppet och så VINNER Karma - då fick jag anledning att hoppa mer jämfota. Folk tittade på mig och någon frågade om jag kände den hästen eller - så jag svarade glatt att jag aldrig ens sett den förut.

Undrar varför folk tycker att jag är lite underlig ibland :rofl:
?

Men jag orkade liksom inte tillägga att jag "nästan" känner hans ägare... eller förklara det där med nätpolare eller vad man skall kalla det.

Sedan hörde jag ett samtal om Fnobby också och det var så intressant att jag måste försöka citera det...

Tusan vad bra det gått för "Fnobby" på sistone - men det finns då ingen det är mer förunt, hon har verkligen kämpat på som tusan!"

"Ja för sjutton det är en rejäl och bra tjej det där"

"John har tur som har så bra hjälp, han får passa sig så han inte blir utkonkurrerad bara!

Ganska snälla kommentarer tyckte jag och ville att "Fnobby" skulle få höra dem.

Grattiskramar till er båda två från Jenny

Stort Grattis Peak till passhästsegern på Vincennes idag, Vimseld! Snyggt och kul! :banana:

Stort Grattis Peak till passhästsegern på Vincennes idag, Vimseld! Snyggt och kul! :banana:

Ja, jag svarar i Rogers ställe, eftersom han är ute på utflykt. Det var ju sjukt kul! Skönt att han fick revanch efter torsdagens flopp. :bump:

Stort GRATTIS Lines !!!!:)
.....och alla andra som skördar framgångar här :banana:

kl

Jag måste få Gratta min uppfödning New Kid in Town om numera är maltes...Han har gått kanonbra nu på slutet med segraro andraplatser.
Igår vann han igen :bump:

Race: 6 - Gold 5 - 3140 Auto

€ 740 = € 465 - € 140 - € 85 - € 50

1.New Kid In Town (SE 2000) Express Ride - Cocktail For Two, (3140) Farrugia Karmenu, 1'17"4.

2.Joko De La Lande (FR 1996) Val De Lara - Evita Du Bisson, (3140) Portelli Frank, 1'17"5.

3.Junior De Bresles (FR 1997) Capitole - Venus De Sens, (3140) Garzia Emmanuel, 1'17"9.

4.Gigo Lloyd (SE 1999) Dream Lover - Hiberia, (3140) Dalli Fidel, 1'18"2.

5.Galet De La Croix (3140) Bilocca Ivan, 1'18"2.

6.Speedy Gold RP (3140) Farrugia Julian, 1'18"3.

7.Jarnac Du Moulin (3140) Farrugia Andrew, 1'18"3.

8.Jibus D`Oger (3140) Borg Owen, 1'18"3.

9.Larkay D`Echal (3140) Ellul David, 1'18"4.

10.Icare De Jemma (3140) Demanuele Tony, 1'18"4.

11.Beautiful Accent (3140) Calleja Clifforty, 1'18"4.

12.Isatis De Fleur (3140) Briffa John, 1'18"5.

13.Jet Starline (3140) Camilleri Charles, 1'18"8.

14.Vip River (3140) Mifsud Raymond, 1'19"5.

15.Count Of Life (3140) Cassar Sam, 1'20"5.

Nån ni känner igen av dessa ?

*kl*
Tack för grattisarna!!!
Skönt att man inte varit helt fel ute med märren, att debutera som åttaåring och i sitt livs sjätte start som nioåring äntligen få göra det hon föddes till, vinna! :D

Får passa på att gratulera all er andra oxå, är lite dålig på att skriva i tråden här men jag håller span på bukehästar till start och glädjs med alla framgångar även om det inte alltid är segrar!

Keep up the good work bukisar! :D

kl

Åhåj, en uppfödarseger till lsz
ÅKERÖ vann monteloppet på Eskils idag

Hurra hurra hurra :banana: :banana: :banana:

Tackar tackar :):love:

Får väl passa på och gratta Martha till hennes uppfödarsegrar också...och Ina 79 för sin seger :bow:

GRATTIS Nafayette till uppfödarsegern.
Jodyvin vann :banana::bow::banana:

Har inte hängt med här riktigt på sistone men GRATTIS till alla vinnare på slutet! :bump::bump:

Gör som Trygg.
*hakar på*

GRATTIS!!!
:bow: :bow: :bow:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 143
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 412
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 593
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka