Sv: Guldtänder??
det är alltid en viss risk att söva en hund, och tandingrepp är ofta smärtsamma efteråt.
det är alltid en viss risk att söva en hund, och tandingrepp är ofta smärtsamma efteråt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fubick? skällsord? värt en anmälan? googlade och visst, ett skällsord.. gillade INTE det..
en tyllkjol kan hunden få skav av, det är extra tyngd och sitter åt runt magen på dem = obehag
varför den sitter åt är för att den ska sitte kvar givetvis..
en guldtand känner en hund inte av överhuvudtaget..
btw, är det inte för ens egna höga nöjes skull man ens ger liv åt hundar, för att dom ska få obehagliga vaccinationer, tänder som kliar och tillrättavisas när dom gör "fel" (kissar där dom vill, tuggar på vad dom vill, småbiter och låtsasbråkar med barn även fast dte är en del av deras natur, kolla på vargungar..)
och för att inte tala om hästeriet, för människan eget höga nöjes skull så klär vi på den sadel och träns, stänger in dom i hagar och rider runt på dem, och alltför ofta så passar inte sadeln och det skadar hästen, hur många hästar tror du det finns i % som går genom HELA LIVET helt utan skador orsakade av människan?
fy fan säger jag, och du är emot en guldtand på en hundsom hunden inte märker ett skit av och inte heller skadar den..
finns redan..*kl*
det borde vara förbjudet... detta går inte på långa vägar att jämföra med tyllkjolar och strasshalsband. vad är nästa steg? att tatuera något "häftigt" på ryggen?
då måste min hund vara riktigt tålig då .. han har inte haft några som helst problem med att tugga ben, kex och kött samma dag som tandstensskrapning.. (ja dom "skrapar" ju med ljudvågor vilket är skonsammare än mekanisk skrapning va jag har fått höra..)det är alltid en viss risk att söva en hund, och tandingrepp är ofta smärtsamma efteråt.
ska du svara så SÄG NÅGOT VETTIGT!Anmäl då, istället för att sitta här och skriva om det.
Du låter mest patetisk när du försöker förklara varför det skulle vara värre med en tuyllkjol än ett operant ingrepp. Du kan ju googla om patetisk är ett skällsord, i så fall kan du ju anmäla en gång till
Larvigt!!!
men kolla på samma sida om röstningen om kamphundar vara eller icke vara.
vad händer om det i framtiden tas ett belut om just kampundens icke vara elle vara..
vad händer då om beslutet blir icke vara?
ska man utrota alla kamphundraser då
sorry Of topic..
då måste min hund vara riktigt tålig då .. han har inte haft några som helst problem med att tugga ben, kex och kött samma dag som tandstensskrapning.. (ja dom "skrapar" ju med ljudvågor vilket är skonsammare än mekanisk skrapning va jag har fått höra..)
finns redan..
såg en annan bild av en pitbull med tribal över bogen upp på ryggen men hittade ej den bilden nu.. dock lär det vara ganska värdelöst på en hund med päls..
Ja varför inte!
det var ingen information som vi fick av vet efter det att dom tagit tandsten.. så det är inte mitt fel.. hunden klarade sig bra och svalt inte ihjäl..Oj då, det var ju dumt med tanke på att hunden inte får äta annat än mjuk mat ett par dagar efter tandskrapning..
inklusive din rottweiler då? :smirk:
http://www.expressen.se/index.jsp?search_type=1&advanced=false&d=1190&q=rottweiler
rottweiler går tydligen under klassen "kamphund" med....... http://expressen.se/index.jsp?a=37791
Dte är ju ingen kamphund o aldrig användts till det så den kan vara kvar i godan ro!
Ja varför inte!