Guldtänder??

Sv: Guldtänder??

Jag antar att du menar att vara nedlåtande med den kommentaren, å nej jag anser inte honom vara männskig på något sätt för då hade jag skaffat ett barn ist.
Jag vill bara informera dig om att inte alla hundar av samma ras är likadana, jag tror du redan vet det men tydligen verkar vissa raser enligt dig bara vara exakt likadana.
Bara för att din bror inte kunde hantera sin hund betyder ju inte det att det är likadant för alla.

Fruktansvärt barnsligt svar! :cool:
Låter som du inte vill inse att det finns underbara individer av dessa raserna.

Fruktansvärt barnsligt svar! :cool:
Låter som du inte vill inse att det finns underbara individer av dessa raserna.

Det finns så otroligt många andra sällskapsraser som är bra mycket trevligare o framförallt mycket enklare o äga dom. Så dessa hundar är i dag överflödiga!

Min Amstaff fick som valp leka med massa andra valpar i sin egen ålder å han har aldrig gjort illa en annan hund. Idag är han 10½ månad å kan leka med vilken hund som helst å har aldrig visat en enda aggressiv tendens, tvärtom, han delar sin mat med vemsomhelst å ger upp sina leksaker om en annan hund vill ha den.

Min hund lekte också med en massa andra hundar när han var valp, och visade ingenting, men sen när han blev 1½ år gammal, då kom det fram. Din hund är inte så gammal än.

Min hund lekte också med en massa andra hundar när han var valp, och visade ingenting, men sen när han blev 1½ år gammal, då kom det fram. Din hund är inte så gammal än.

Ja det finns i dom totalt övertygad om det. Får dom lite vinster o mucka så växer dom mer o mer så rinner det över en vacker dag speciellt om den andra hunden svarar upp också då kanske man inte reder ut det problemet sen.

Precis! Nu har Birk lugnat sig igen, och är snäll, men bara för det så får han inte leka med vem som helst! Han har sina lekkompisar, å behöver inte ha fler.

Ingreppet är detsamma som när man sätter en krona på en människa. inget sövande, inga nålar, bara ett avtryck, stilla i 5 sekunder, gjuta kronan-tandcement och färdigt. ingen skada på tanden. trillar kronan av är tanden under som vanligt.
Info till dem som tror sig veta.

Var står det att dem gjort ett ingrepp på hunden.?????????'
hunden är inte sövd eller påverkad överhuvudtaget.
Hål i öronen på barn som föräldrarna vill att deras flickor ska ha är mer riskabelt för hälsan, mer smärtsamt för barnen än vad det är att sätta guldkronan på hundens tänder.

Fundera på den du.

Vill bara påpeka en sak, PIRU.
Alla hundar kan bli aggressiva.
Allt beror på hur man uppfostrar dom.

Tycker det ser ut som tandsten ;)
Men man behöver ju knappast söva en hund för att trycka dit en guldkrona. Fick själv en tandprotes i vintras och själva fastsättandet tog inte många sekunder...

Så jag ser inte varför det skulle vara nåt fel. Inte för att jag själv skulle vilja ha det på min hund, men det är ju en annan femma :smirk:

Smaken är olika, men ville framföra till de som tror att ett skadligt ingrepp gjorts på hunden att det inte gått till på detta vis. Det var allt.

Jo det var just det jag menade -alla har vi olika smak. Och så länge det inte är till nån skada för hunden är det ju lugnt.

Liknande trådar

Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 055
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
655
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka