Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Din är nog lite större, eller annan form :) Jag är 1.70, så jag kanske är lite längre än dig?

Här är min "lilla" i v 33.

16019221.jpg

16019223.jpg

Ber om ursäkt för stora och dåliga bilder....:o

För att det just nu inte finns några medlemmar som är både mulliga och gravid alt. dom har av nån anledning inte lagt ut bilder.

Jag har dock bilder tidigare i tråden (min son är född nu), och jag räknar mig som mullig.:)

Jag har lagt in bilder när jag var gravid och det verkar du ha missat. Har du verkligen tagit dig tid att kolla igenom hela tråden?

Jag har följt denna tråden å läst alla inlägg... men tråden e lång å ja kan ha glömt... :crazy: Men kanske va d inte nån som va mullig/överviktig i mina ögon... :confused:

Jag vet! Enligt growingpeople är min 42 cm från topp till tå just nu och väger typ 2 kg!!! Det är riktigt scary när h*n sparkas för hela handen hoppar högt.

Ska på ultraljud igen på måndag, hoppas h*n vill visa vad h*n är för nåt då!

Miss kala, en svag rand kan man nog se om man bara vill :D Min navel har nästan poppat ut, aldrig kunde man ana att skinnet där inne var så mjukt!

Nej man trodde ju att naveln skulle vara hårdare av nån anledning! Sambon är helt fascinerad av hur mjuk den är när jag trycker ut den haha..:D
2 kg,..!! Ja det är helt sjukt vad som "gömmer" sig där inne. Jag kan fortfarande inte fatta att vårt barn ligger där. Känns som att vi har beställt en bebis med postorder som kommer levereras nån gång i januari. Inte fattar man att man redan har med sig den lille vart man än går. :p

Du va/är ju jättefin juh!!! Själv e jag i V10 (tror jag) Hade vart kul å haft nåt å jämföra me då jag e en aning mullig å lite till :angel: Men gud vilka fina magar alla har! Jag känner att magen växt men d syns inget :( Men d kommer väl :)

Jag har sett flera. Har du gått igenom alla sidorna? Det finns en del.

Jag tycker att alla ser så smala å fina ut me sina magar! :)

Jag va/är överviktig. födde 9/6. kolla bilderna innan det datumet.

Själv e jag i V10 (tror jag) Hade vart kul å haft nåt å jämföra me då jag e en aning mullig å lite till :angel: Men gud vilka fina magar alla har! Jag känner att magen växt men d syns inget :( Men d kommer väl :)

Jag hade ingen mage alls förrns i ca: v18-20 då började byxorna bli för små, och då var det ändå ingen annan som såg att jag var grav, bara jag själv och dom som känner mig väl och vet hur spinkig jag är i vanliga fall.

Jag tycker det nästan är lite tråkigt att inte ha någon jättemage att stoltsera med, jag skulle nog fortfarande kunna gömma min om jag ville.

Men jag älskar att vara gravid, jag känner mig väldigt kvinnlig, då jag i vanliga fall inte har några former alls utan ser mest ut som ett långt streck :o

Ja min är definitivt större! Jag är 1.73 lång, betyder det att min bebis är jättestor? :eek:

Jag ska på ultraljud på måndag igen, får väl se om det är en heffaklump därinne eller om jag bara har ovanligt stora tarmar ;)

Någon annan som ska på ultraljud snart?

Ja min är definitivt större! Jag är 1.73 lång, betyder det att min bebis är jättestor? :eek:

Jag ska på ultraljud på måndag igen, får väl se om det är en heffaklump därinne eller om jag bara har ovanligt stora tarmar ;)

Någon annan som ska på ultraljud snart?

Magstorleken/formen beror ocksa pa hur livmodern sitter och vart moderkakan ligger sa du behover nog inte oroa dig :D
Dessutom har en del mer fostervatten an andra...aven gaser och sant kan spela in!

Jag ska pa (ytterligare ett) ultraljud pa tisdag!!! Far nog tid for mitt snitt da - bada bebisarna ligger i sate och tydligen vander sig tvillingar sallan om efter 28 veckor :eek:
Blir nog runt forsta veckan i januari...hoppas verkligen att de stannar darinne tills dess!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 707
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 138
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka