Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Ingen information om Jolanta än iaf ....

Jolanta fick en pojke igårmorse vid fyratiden, allt hade gått bra och hela familjen är glada och nöjda :banana::banana:

Nu väntar jag spänt på en "BB-invitation" så jag får pussa på bebis och krama om mamma Jolanta :love::D

Oj! Kommer hem från turkiet och så har alla damerna fölat nästan :rofl: Stort grattis alla nyblivna mammor!!! :banana:

*kl*

Men gid va bukebebisar det blev denna veckan!!

Grattis allihopa!!

Här kommer en bild på min mage, v 15 nu:
Längtar efter magen och att känna pyret igen/mer! :)
v15141-1.jpg

Å, grattis Yrpan!!! har väntat o väntat.... En Saga???

Irpa tackar för alla gratulationer, jag ska åka upp på sjukhuset och hälsa på henne och Saga på eftermiddagen.

Som det ser ut just nu blir dom kvar där uppe ett tag till pga komplikationer efter snittet. Livmodern ville inte dra ihop sig efter kejsarsnittet pga det långa värkarbetet innan och Irpisen förlorade närmare 3 l blod och det är av den anledningen som vi fick vänta så länge på besked om det hänt något där uppe. Men dom mår bra nu och det är huvudsaken :bump:

Stackars Irpa:( Lida så länge å så blev de snitt i alla fall...
Men hon fick sin lilla Saga i alla fall å de e ju huvudsaken=)

Irpa tackar för alla gratulationer, jag ska åka upp på sjukhuset och hälsa på henne och Saga på eftermiddagen.

Som det ser ut just nu blir dom kvar där uppe ett tag till pga komplikationer efter snittet. Livmodern ville inte dra ihop sig efter kejsarsnittet pga det långa värkarbetet innan och Irpisen förlorade närmare 3 l blod och det är av den anledningen som vi fick vänta så länge på besked om det hänt något där uppe. Men dom mår bra nu och det är huvudsaken :bump:

Oj.. :eek:

Skönt att allt är bra med dom båda nu iaf. Hälsa & GRATTA. :bump::bump:

*Kl*

Har just konstaterat att idag har det gått 140 dagar och det är 140 dagar till BF så då är jag ju ganska halvvägs! :D

Men jag börjar fundera över hur detta ska sluta, BM måste missat MINST ett par bebisar där inne när vi gjorde ultraljud :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 145
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat