Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Hon har ju gått över tiden ett par dar och den 22:a sa hon att hon inte skulle logga in här förrän bebis var ute.
Dock var hon inloggad igår..

Men ingen verkar veta hur det går för henne...:crazy:

Äh hon skriver säkert när hon fött, tror hon är jäkligt trött på att gå och vänta. (vem är inte det?)

Här är jag i v 31 iaf, har inhandlat svensk barnvagn och kånkat med den till Irland! :D

Nu e Jolanta på g!!:bump:

Vattnet har gått och värkarna e i full gång!:banana:

Åhh, äntligen!!!
Hejja Jolanta!!!

ainasoja: Hört nått från Irpa???

här i vecka 32,
tyvärr bara en närbild, men men, det är iallafall min mage :smirk:

15886367.jpg

*kl*

Jag har inte hört något från henne ännu, jag har ringt hem men ingen svarar, jäkla ouppfostrade Inge!!!

Jag tänker inte ringa förlossningen för det vet jag att hon inte skulle uppskatta fast jag är bra sugen på att göra det.....

Men då kanske det är i full gång nu då!! *hoppas hoppas*:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 145
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka