Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Hur ser din mage ut efter förlossningen då ? *nyfiken* ;)

Grattis förässten, har visst inte sagt det än.

Såhär ser jag ut nu i slutet av v 24 (v25 imorgon).

image-upload-15-739193.jpe

Rund och go. :D

Men jisses! Du var ju i v12 allldeles nyss!:o

:love:

Men oj!!

fortfarande ingen bebis...
Riktigt enveten liten pys.

Hoppas det har kommit något under natten:bump:

Visst gör den! :eek:
Det känns som att man inte alls hänger med. Liksom. var kom den magen ifrån? :D
Min syster som är läkare är helt faschinerad så idag har jag lovat henne att hon skulle få klämma igenom magen och kolla läget. :rofl:

Men åhh. ring både henne å hennes karl. svarar ingen så ring förlossningen!!! Nu måste den ju va ute. inte kan dom plåga henne såååå länge???:(

Usch vad nervöst!

Men tror du att de på förlossningen avslöjar något då :confused:

Min mamma hade tydligen blivit så orolig när jag inte hört av mig efter ett drygt dygn (hade ju dock fullt upp med att beundra det lilla underverket, få igång amningen, försöka kissa m.m. m.m. så hur skulle jag hunnit det :angel:) att hon hade ringt förlossningen och frågat hur det hade gått. "Det får du nog fråga henne själv", hade bm svarat med ödesmättad röst....som om det gjorde henne mindre orolig :D

Men åhh. ring både henne å hennes karl. svarar ingen så ring förlossningen!!! Nu måste den ju va ute. inte kan dom plåga henne såååå länge???:(

*kl*

Tack för gratulationer :bump:

Vad gäller bilder hade jag faktiskt tänkt skydda den unge mannen från offentligheten ett litet tag i alla fall...kanske smyger in någon lite lagom diskret så småningom ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 145
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka