Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

oj vilken mage! den e nog 4g såstor som min mage när jag var gravid(fick en son på 4400gram!) väntar du tvillingar eller??

Hej allihop!

Kan meddela att ännu en Bukebebis sett världens ljus :)

Sonen, som ännu är utan namn :o, föddes med hjälp av igångsättning den 17/10 en dag efter bf pga för lite fostervatten. Förlossningen gick bra. Eftersom han fick tillskottsmatas de första dygnen fick vi dock stanna ända till i söndags för att få ordning på amningen. Nu äter han dygnet runt känns det som - så det har inte blivit så mycket över för att rapportera förrän nu...

Bilder på magen strax innan:

http://img.photobucket.com/albums/v651/cafu/Magensidanbf.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v651/cafu/Magenframifrnbf.jpg

Jag har inte hört något om någon bebis ännu, tyvärr. Jag som hoppades att det skulle gå snabbt och relativt smärtfritt för IrpaSnirpa.

Jag som sitter här i skolan och smiter in med jämna mellanrum för att se hur det går för Irpasnirpa. Nu trodde jag att det hade kommit lite info men det blev ju inte så då nä:p

usch...
ja, igång sättningar kan ju tyvärr ta tid.:(

Brorsans tjej fick dom sätta igång 2 ggr innan lillan behagade sig titta ut.
Mamma gick från 8 på morgonen till 16.30 på em då jag skulle bli född...(var 15 dagar sen)

Hoppas den lill* snart tittar ut!!

Jag har precis pratat med IrpaSnirpa och dom har inte blivit föräldrar ännu. Hon lät ganska pigg när jag pratade med henne och det var skönt att höra att hon orkar.

Vad bra att hon mår bra då i alla fall!!

Är bara en tidsfråga innan bebis e här!

Såhär ser jag ut nu i slutet av v 24 (v25 imorgon).

image-upload-15-739193.jpe

Rund och go. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 145
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka