Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Ähh,vi säger väll den 24de då! :D

(Jag följer denna tråd med spänning,bukes mest spännande tråd ju!!!!)

KL

Vart är alla? Föder ni nu eller? :D

Jag och sambon har vart och kollat på ett underbart hus :love: Mäklaren fråga om sambon ville prova om bilen passa i garaget :angel:

Sen har sambon fastnat framför facebook :rofl: och jag har fått nöja mig med skit tv'n. Men nu ska jag äta pizza :d

Känner av värkar i jumskarna nu oxå, precis som igår kväll!

hoppas ni alla får era bebbar snart.....:bump:
ja vet hur olidligt det är att bara vänta. ja gick 9 dar över tiden och det var jobbigt. förlossningen var ingen princessdröm heller men man blir förvånad över hur mycket man klarar egentligen.
snart har ni era underbara, vackra små bebisar precis som jag har min älskade Loke
15052843.jpg
:love:

Tänk vad olika det kan vara...

Lustgasen höll på att ta kål på mig.
Luktade illa, jag kunde inte andas i den där jävla masken och när jag ändå tvingade mig till det (då dom först vägrade mig EDA) så hjälpte det ändå inte ett PISS:mad:

Nä, jag har inte fått föda barn.
Inatt sa sambon "Anna, vänta gärna med att föda barn tills imorgon så vi fått sova lite *zzZZZzZZzZzZZzZZ*"

Trevligt.. Jisses vilken lust jag hade att drämma till honom med kudden då..

SÅ VI FÅR SOVA?? VEM SOVER HÄR EGENTLIGEN??

Inatt sa sambon "Anna, vänta gärna med att föda barn tills imorgon så vi fått sova lite *zzZZZzZZzZzZZzZZ*"

Förlåt mig nu med :rofl::rofl:

Kudden??? Hade min sambo kläckt ur sig något liknande så hade han fått nått betydligt hårdare i skallen.........
/Tc som är lite stingslig när hon inte får sova:o

1 Vecka kvar till bf :bump:

phpmslgyj.jpg

phpkekcou.jpg

mina föräldrar var och hälsade på idag och mamma vart aldelles tårögd när bebis sparka och sen när hon skulle åka, det kanske var sista gången hon såg magen ;)

Vad lustigt det blev att det faktiskt var sista gången hon såg magen oxå, snacka om tajming;)
& grattis såklart!läste på en annan tråd!

Kudden??? Hade min sambo kläckt ur sig något liknande så hade han fått nått betydligt hårdare i skallen.........
/Tc som är lite stingslig när hon inte får sova:o

Naawe, det är ju tack vare de där korkade kommentarerna som jag älskar honom..

Inatt har den stackarn fått massera mig var och varannan timme..
Imorgon blir det igångsättning pga vattnet.. Spännande...

Ja, imorn vid den här tiden så ligger du förhoppningsvis och snusar i en mjuk bebisnacke!!:love:

När ska dom dra igång det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 149
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka