Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft RIKTIGA värkar!!!!
Fast egentligen är det nog bara förvärkar eftersom jag fortfarande inte haft vattenavgång. Men pust det gjorde så ont att jag fick sitta ner och andas en kvart. Det håller fortfarande på, men inte så att det gör SÅ ont.. Skall gå och lägga mig nu. Det känns som om att jag skall kräkas hela tiden..
Tror dock detta är ett falskt alarm, imorgon är allt "bra" igen och jag sitter och väntar och väntar..
Fast egentligen är det nog bara förvärkar eftersom jag fortfarande inte haft vattenavgång.
Fast egentligen är det nog bara förvärkar eftersom jag fortfarande inte haft vattenavgång. Men pust det gjorde så ont att jag fick sitta ner och andas en kvart. Det håller fortfarande på, men inte så att det gör SÅ ont.. Skall gå och lägga mig nu. Det känns som om att jag skall kräkas hela tiden..
Tror dock detta är ett falskt alarm, imorgon är allt "bra" igen och jag sitter och väntar och väntar..
HOPPAS det är på G på allvar för dig med. Hur har det gått?
Man kan allt ha riktiga värkar utan vattenavgång.
Mig fick dom ta hål på hinnorna för att vattnet skulle gå och då hade jag allt haft riktiga värkar i 12 timmar...
Finns ju dom där vattnet inte går förrän precis när bebisen kommer ut.
Jag tror allt att det är på g på riktigt nu...
antingen har irpa tagit sovmorgon eller så är hon på förlossningen/bb=) hoppas på det sistnämnda