Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Ja ja ja.
Men jag gissar på att alla ni 3 har varit i v.18..?:D

dóh :p :cool:
Det är ju förvisso sant, och PMM är bara ett par dagar efter oss..
Men i skolan fick man lära sig att hålla sig i ledet.. Det är ett par st här på buke som inte förstår det, typ CosmicQueen. Via.. osv.

Hämnden är ljuv... *muahaha*

Precis! :)

Rätt ska vara rätt!

CQ och Via kommer nog straffas i sinom tid ändå, för sitt svek! :D

(Föresten, hur går det för er och småttingarna?)

dóh :p :cool:
Det är ju förvisso sant, och PMM är bara ett par dagar efter oss..
Men i skolan fick man lära sig att hålla sig i ledet.. Det är ett par st här på buke som inte förstår det, typ CosmicQueen. Via.. osv.

Hämnden är ljuv... *muahaha*

Känner mig lite träffad, :o en annan råkade ju gå före i kön:angel:
*f'låt*

Preciiiiis.. Inget fuskande i ledet här nu inte..
Det är jag och Jolanta imorgon!!!

Pmm får hålla sig lite till...

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Jag kan gå efter min senaste mens och datumet vid 1a UL :angel: Då är det den 22/10 som gäller men det tror jag att jag och bebis har väldigt olika åsikter om!

Min pappa tror 1/11 och jag tror faktiskt så sent som 7/11 på sambons födelsedag!

KL

Hejja på Jolanta, IrpaSnirpa och PMM!!! (Jolanta och IrpaSnirpa först då såklart, jag vill ju inte göra mig ovän med någon! Rätt ska vara rätt =)

Vad händer om ni bara börjar krysta som fan och trycka på (förutom att ni kanske kissar på er på köpet)? Ut med er nu bebisarna!

//Julia

Vi kan väl åka in alla samtidigt ;)

Fast jag kan nog stå ut en vecka, för v.44 har min mamma bokat in sig hemma hos oss om bebis kommer då. Hon ska hjälpa oss med att städa, laga mat, tvätta osv så vi bara behöver bry oss om bebisen :love:

(Fast jag har också drömt att min mamma kom in på förlossningen och tog bebisen och åkte till vår stuga i fjällen :crazy: de hade inte ens torkat av allt slem på bebisen och jag var värsta senil och glömde hela tiden bort vart bebisen var och om det blev en tjej eller kille :rofl: )

Vad är det jag läser? Får man inte tränga sig före i kön menar ni?:confused:

* Via- springer iväg och försöker montera i bebisen igen.*

Min mamma och pappa kommer nu på måndag, de åker 150 mil enkel väg, och hoppas ju på bebis. :crazy:

Mamma ringde just och hotade mig, att om inte bebis kom i helgen så blir det andra bullar.

Det skulle ju vara trist om han inte hinner komma på hela nästa vecka (de åker på lördag igen), men men, det finns ju inga garantier, vill han inte komma, så gör han ju inte det. :)

Precis! :)

Rätt ska vara rätt!

CQ och Via kommer nog straffas i sinom tid ändå, för sitt svek! :D

(Föresten, hur går det för er och småttingarna?)

Det går oförskämt bra. Än så länge är hon precis lika "snäll" (i brist på bättre ord) och nöjd som storasyster alltid har varit. Annars hade vi nog gjort oss förtjänta av ett kolikbarn nu, med tanke på hur lätt allt har varit med den äldsta.
Hon har nog gråtit sammanlagt kanske fem minuter hittills. (11 dagar gammal idag.) Peppar peppar..

Oj, mina föräldrar har bara 13-15 mil någonting ;)

Kollade precis på sjukhuset från igår, var en förlossning med då har försökt få bebisen å förstå att den ska göra som bebisen på tv'n men h*n verkar inte förstå.

Nu ska jag börja med maten, mamma åt en riktig brakmidda innan jag kom, med en massa vitlök :angel:

Vad händer om ni bara börjar krysta som fan och trycka på..//Julia

Jag har testat!
Sambon satt bredvid och sa "KOM UUUUT" medans jag tröck på, jag blev bara väldigt nödig.. Och bebisen, ptjaaaa, den är kvar därinne... :mad:

Det är jobbigt när han har semester, jag står och "låtsas" tappa tvätt för att få en anledning att böja mig ner, men vem plockar upp? Jo Herr Redig.. "Du har order från läkaren att vila tills bebisen kommer".. GAAAAAAAAAAAAAAAH!

Jag har haft RIKTIGA värkar!!!!
Fast egentligen är det nog bara förvärkar eftersom jag fortfarande inte haft vattenavgång. Men pust det gjorde så ont att jag fick sitta ner och andas en kvart. Det håller fortfarande på, men inte så att det gör SÅ ont.. Skall gå och lägga mig nu. Det känns som om att jag skall kräkas hela tiden..

Tror dock detta är ett falskt alarm, imorgon är allt "bra" igen och jag sitter och väntar och väntar..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 149
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka