Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Ingen här heller.
Jag har bara den där j*vla mensvärken.
Gick på promenad med sambon idag (som har påbörjat sin semester nu) och hade EN sammandragning. EN SAMMANDRAGNING...

Jag börjar ge upp nu.. Har legat i soffan sen vi kom hem.. Tvärsur....

Här e de tvärlungt.

Jag har tvättar, dammsugit hela undervåningen och möblerat om! Och magen har inte ens blivit hård :mad:

Nu känner jag dock lite träningsvärk i jumskarna när jag satt mig ner och tjura men det är ju 10 dagar kvar så.

Lägger till 2 bilder oxå.

Klotrund
phpn1eula.jpg

Ser så kul ut, ser ut som jag sprungit in i en vägg :angel:
phpgyi7wf.jpg

Senast ändrad:

Kanske tar vägen genom naveln, har ju lyckats få 2 små bristningar ovanför den ;)

Kanske ska skicka en karta? Den borde ju fatta att den ska söder ut för längre ner med huvudet kommer h*n nog inte nu!

Haha nu ringde ingifta svärfar "Är det nått på G? Du måste föda imorgon, min heder står på spel, du får 500:- om du föder imorgon" :rofl:

o hjälp!!! du spricker ju vilken sekund som helst! HUR har du lyckats slippa bristningar???

Jag fick ÖVERALLT redan innan de syndes på magen. vader, knäveck, lår, bröst... å sen en massa på magen när den växte=(

Irpa: Lugnet före stormen?=)

Irpa: Lugnet före stormen?=)

Jag tvekar, jag har också hängt tvätt och lagat middag, tappat saker med flit på golvet för att sedan plocka upp dem..

Inget händer, eller jo. Jag har mer "mensvärk" än tidigare.. Men annars, inget alls.. Bebisen blir knappt ens arg på mig när jag petar på den... :mad:

precis, den vilar upp sig inför förlossningen. Kanske du åxå borde göra;)

Om jag inte minns helt fel va de väldigt lungt i min mage innan de satte igång...

Ja, vad den nu gör där inne vet jag inte.. Förmodligen har den bjudit in alla kompisar och har pokerkvällar. För så lite plats som det är där har det aldrig vart innan.. Ingen mat får plats..

Och min slemmis har inte ens gått ännu.. Jag spanar efter den hela tiden, men delar har väl kommit, men knappast hela.. Sipprar även fostervatten, idag skulle jag duscha på morgonen och då bara det rann längst benet på mig, spelade ingen roll var jag gjorde..

Det var därför vi skapade oss lite äventyr idag.. Till vilken nytta.. :mad:

haha okej=)

Lägg dig på soffan å glo på tv å käka godis istället. bebisen kommer när den kommer=)

Jag vet, lätt för mig å säga=)

Men den kommer nog vilken dag som helst ska du se=)

*Knapplån*
Lägger in några bilder på min lilla mage. är i v14 (13+5)
15715768.jpg

15715767.jpg

Jo, lite oväntat kanske men jag är här :D
Går in i vecka 28 imorgon och mår helt ok!
Jag är lite trött och tyvärr börjar jag få ont i bäcknet efter ridning så jag får kanske börja acceptera att jag faktiskt är gravid
och borde dra ner lite på tempot.. :angel:

Allt bra själv?
Blev det något föl till slut?

Vecka 40.. Sambon tvingade mig att lägga in dem..
Han verkar inte förstå att man kanske skall se normal ut på en bild med..
Annars tycker jag min mage ser väldigt liten ut jämfört med de andra bilderna jag lagt ut..

Jolanta: Nej, jag håller med, vi kommer sitta här sist och ingen av oss kommer ha fått barn.. Dom mår så bra därinne så.. grrr

Naggur: Jag orkar inte ligga mer på soffan.. Det är så tråkigt så tråkigt..

Senast ändrad:

Fast jämfört med bilderna från v.37 tycker jag inte din mage blivit större i alla fall, bara ändrat form!

Jag drömde att min mage var tom i natt :eek: super skumt, bebisen sparkade hål på magen och hängde ut sitt ben, hehe, så jag petade in det igen och ut hoppade en katt som såg precis ut som sambons katt :eek: Jag kollar i hålet och det är fullt med luft, inget fostervatten! fiskar upp navelsträngen som är någon form av hemmabygge å inte fanns de nån bebis i andra änden heller!!

I kväll ska de mysas, sambon har haft en jätte jobbig vecka på jobbet, ska laga till riktigt god mat med efterrätt, sen blir det bad och sen mys på soffan, längtar redan!!

Fast jämfört med bilderna från v.37 tycker jag inte din mage blivit större i alla fall, bara ändrat form!

Jag drömde att min mage var tom i natt :eek: super skumt, bebisen sparkade hål på magen och hängde ut sitt ben, hehe, så jag petade in det igen och ut hoppade en katt som såg precis ut som sambons katt :eek: Jag kollar i hålet och det är fullt med luft, inget fostervatten! fiskar upp navelsträngen som är någon form av hemmabygge å inte fanns de nån bebis i andra änden heller!!

I kväll ska de mysas, sambon har haft en jätte jobbig vecka på jobbet, ska laga till riktigt god mat med efterrätt, sen blir det bad och sen mys på soffan, längtar redan!!

Usch vilken hemsk dröm :o:crazy:

Gissar på att bebis kommer inatt! :banana:
Efter en sådan vecka för fadern så kan det aldrig vara bra för honom att slappna av för mycket, lika bra att anlända när han ändå är uppe i varv :D

Ja, här har det då inte hänt något...

Var hos BM idag, hon såg ut så här :eek:, hon trodde jag skulle ha fått. Men ICKET.

Hennes ordination var: ut och gå, bada badkar, och ha sex. :D (enligt henne var det inga problem alls att bada fast slemmis gått). Så nu vet jag vad jag ska göra i helgen! :angel:

Allt var då bara bra med liten, alla värden var bra osv.

Men stackaren, jag tror du fick mardrömmen av den där magen spricker kommentaren haha;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 713
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 150
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka