Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Mina jumskar gör så ont, känns som jag vart ute och ridit barbacka på världens skumpigaste häst i flera veckor :crazy:

Exakt så känner jag oxå. Varje dag. Jag blir så trött på att ha "träningsvärk" när jag inte ens har ridit.

Ibland strålar det ut i ljumsken, nästan så det känns som att bebisen har råkat få ner en hand eller nåt där... Känns jätteskumt.

Det ser ut som om den sjunkit ner en bit! Hoppas bebben kommer snart!

Min mage har inte ändrat sej från förra veckan, så jag lägger inte upp nåt nytt kort. Men foglossningarna har kommit tillbaka, jippi! Tur man ska hem en vecka så jag får annat att tänka på!

KL

Här kommer min mage i vecka 40 :banana: (39+1)

Vecka40391.jpg

15618935.jpg

Min bula i v. 26 (25 +2).
Nu börjar jag verkligen längta efter den lilla krabaten!! Men än är det länge kvar.. BF 24/1- 08..

Oj vilken mage du fått.:love: Du ser sprickfärdig ut. :D
Fortsätter hålla tummarna för att din bebbe kommer snart, är det på lördag tiden går ut?

Jag brukar koka sönernas någon gång då och då, men nya nappar gör jag det aldrig med.

Inte jag heller:angel::o

Kokar som du lite då och då när det har kommit dreggel och kräks i skarvarna :crazy: *blää*
Jason är nu 8 månader och han är då hyfsat normal:D

*knapp*

Nu åker vi snart!
Skickade iväg sambon att köpa EXTRA stora trosor. Har en känsla av att jag kommer vilja ha det sen.

Jag är lite nervös. Men inställd på att jag är hemma runt 12 igen. Däremot tror jag att jag har haft lite vattenläckage, eller så är jag på väg att bli inkontinent..

Jag har inte sovit ngt alls inatt, det är inge bra.. Men men..

15618935.jpg

Min bula i v. 26 (25 +2).
Nu börjar jag verkligen längta efter den lilla krabaten!! Men än är det länge kvar.. BF 24/1- 08..

Men gud vad avis jag blir! :eek:
Så här såg jag ut i v. 23 Knappt en tillstymelse till mage. :(
magebrjangrav.jpg

Ska se om sambon hjälper till och ta lite bilder ikväll, för magen har tagit fart och nu är jag ganska stor (v. 37)

Lycka till!

Själv tycker jag magen sjunkit ännu mer under natten!

Håller nu på å tvättar undan all smutstvätt och ska snart åka in till stan å handla lite. Lovat sambon å baka kladdkaka oxå ;) Ska försöka dra en runda med dammsugaren oxå men det är så mkt bekvämare å sitta framför datorn :p

Lycka till!

Själv tycker jag magen sjunkit ännu mer under natten!

Håller nu på å tvättar undan all smutstvätt och ska snart åka in till stan å handla lite. Lovat sambon å baka kladdkaka oxå ;) Ska försöka dra en runda med dammsugaren oxå men det är så mkt bekvämare å sitta framför datorn :p

Nu när jag tänker efter så gjorde jag nog hemgjord pizza på kvällen.
& bebis kom den natten :love:

Kanske värt att prova det med :D

Vad kan slå hemgjord pizza & kladdkaka :d

Pizza :d

Nu ska jag åka in till stan, var nog i alla fall sista gången jag tvättade (fast jag har 1 maskin kvar) oj vad långt ner det var till maskinen och så långt in all tvätt låg ;)

Tog lite nya bilder nyss, en helt annan vinkel från sambons ligga slöslapp i soffan å ta kort underifrån mot när jag tar med självavlösaren å rakt.

37-38.jpg

Det är väl typ 15 timmar mellan bilderna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 718
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 150
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka