Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Lycka till!

Själv tycker jag magen sjunkit ännu mer under natten!

Håller nu på å tvättar undan all smutstvätt och ska snart åka in till stan å handla lite. Lovat sambon å baka kladdkaka oxå ;) Ska försöka dra en runda med dammsugaren oxå men det är så mkt bekvämare å sitta framför datorn :p

Hänga tvätt är att rekommendera, då gick vattnet för mig. ;):D

2 maskiner tvättade och hängda, inget som hänt mer än lite sammandragningar och "jumsk-värk" nu måste jag åka in och handla mer tvättmedel :p Har ju faktiskt en maskin kvar!

Sen är det ju ändå ganska lång tid kvar till BF, 28/10 enligt UL men jag hoppas och håller tummarna på 22/10 som är enligt senaste mensen ;)

Ja, den är ganska rund! :)

Nu har jag varit ute med hunden i 1½ timme och gått över stock och sten. Kan knappt röra mig nu, det var ingen snäll promenad för mina fogar.

Nu ska det stekas pannkaka! :D

Det blidde ingen bebis!
Blodtrycket hade lagt sig lite, ingen äggvita.
Jag blev hemskickad.

Och jag är väldigt glad över det. Först blev jag lite snopen och tänkte "Men jag har ju vräkt bebisen, vart skall den ta vägen nu då?". Men så insåg jag ju att den ligger kvar i min mage och nu är det dags att få igång förlossningen på rätt sätt..

Nu är det dags att börja boa ordentligt, jag har inte gjort det. Min kropp har inte gjort sig klar, så nu får jag väl göra allt den vill att jag skall göra först.. :angel:

Vad skönt att du la in en bild! Jag trodde denna tråden var på väg att dö ut nu när alla pluppar ut sina ungar! :D

I am not alone!

Jag har fått mage på bara några dagar nu. :rofl: Min chef som inte sett mig sen i fredags blev helt chockad. :D

Såhär ser jag ut nu i v 23 (22+4)
Photo_18942_654048.JPG

Det är ju helt sanslöst, jag tycker det var alldeles nyss du skrev att du var gravid o la ut en bild ju!!! :eek: Då var det knappt tillstymmelse till mage, o nu ska du snart föla!!! :eek: :banana:

Snirpan, skönt att du känner så, då kan du boa lite "ifred" nu. *kram*

*kl*

Uppdaterar med lite nya bilder på min mage :bump:
Först en gammal bild från vecka 23 (22+5)
th_vecka225.jpg

Och här är två dagsfärska bilder i vecka 27 (26+3)
th_vecka263fram.jpg

th_vecka263sida.jpg

*kl*
ja då har magen blivit stor, vecka 34
gud det är så lång tid kvar orkar inte vara gravid mer*gnäll gnäll*. vill ridaa :(

15652752.jpg

Tack! :) Och detsamma, kan verkligen inte fatta att jag också kommer upp i den storleken så småningom!! :banana: Det känns som att tiden går så fort och så långsamt på samma gång. Märklig känsla.. Jag börjar känna lite panik för att inreda boet nu.. man vet ju aldrig när lillskrutten har tänkt titta ut! Sambon är hellugn han.. men själv tycker jag att det brinner i knutarna.. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 714
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 150
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka