Sv: Gravidmagar!!!
Fast jämfört med bilderna från v.37 tycker jag inte din mage blivit större i alla fall, bara ändrat form!
Nää, den har bara flyttat sig neråt.....
Min underbare sambo tyckte vi skulle göra något så vi åkte till Sala idag och köpte en bulle, sen åkte vi hem. Det var det väl värt.. Men bebisen tyckte nog bullen var jättegod för nu vill den aldrig komma ut..
Däremot har jag sagt benhårt att minsta tecken på yrsel från mig idag, eller mer huvudvärk.. Vad som helst så åker vi in till förlossningen, det är ohållbart att inte få sova ordentligt utan bara halvslummra, även om man gör det hela dagen.. Huvudet orkar inte mer.. Idag har jag börjat gråta 5 gånger utan anledning, en gång för att sambon var snäll och gav mig ett glas vatten, kommentaren blev "Här ligger jag och fläskar mig och du hämtar vatten hela tiiiiiiden"..
Sen innan vi åkte hemifrån bröt jag ihop för att jag inte fick på mig skorna själv (har aldrig vart ngt problem innan) och sambon skulle göra det, men då fick han huvudvärk och jag blev helt förstörd för att min huvudvärk smittade av sig på honom och satt och toktjöt av det en kvart..
Dessutom backade jag in i en bil nu när jag parkerade, så det har jag grinat över sen vi kom hem, trots att det inte blev någon skada på någon av bilarna.. Innan sa jag "Detta vet jag att jag kommer greja utmärkt på uppkörningen, jag har ju lättast för att parkera med baken först" och sen
PANG!!!!!!!!!
Det var det självförtroendet det!