Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Förlåååt ska aldrig mer skriva ngt jag inte vet helt säkert:o:D

(slempropps & badkars kommentaren)

haha..när jag läste att ni skall ha myskväll fick jag en känsla om att du kommer att föda inatt ;):D

Haha, det är inte bara du som skrivit det, det står om det på internet också. :) Dessutom står det på internet att man inte bör ha sex efter att slemmis gått tror även någon här skrev det, men det var tydligen också bara svammel enligt min BM.

Senast ändrad:

Usch vilken hemsk dröm :o:crazy:

Gissar på att bebis kommer inatt! :banana:
Efter en sådan vecka för fadern så kan det aldrig vara bra för honom att slappna av för mycket, lika bra att anlända när han ändå är uppe i varv :D

Kommer den inatt innan 00:00 får jag 500:- :angel:

Han kan ju glömma att sätta sig i soffan med en god öl, en whiskey och chokladbit. chokladen tar jag, ölen och whiskeyn ger han f*n i ;)

Jolanta skrev:
Hennes ordination var: ut och gå, bada badkar, och ha sex. (enligt henne var det inga problem alls att bada fast slemmis gått). Så nu vet jag vad jag ska göra i helgen!

Jag har rört mig massor och eldat idag, och itne har de gått bra för jag har fått i princip lägga mig på golvet flera gånger å blåsa för att jag glömt att fylla på med ved så de nästan brunnit ut :angel:

Sex går hel bort här hemma, fast jag så gärna vill. Sambon upptäckte att bebis nu ligger så lågt att huvudet känns :eek: och nu är han först orolig att han petat bebis i fontanellen och sen känns de inte rätt å slå sitt eget barn i huvudet med picken :angel:

(Trevlig inside info)

MetallPrinsessan skrev:
haha..när jag läste att ni skall ha myskväll fick jag en känsla om att du kommer att föda inatt

Kan inte föda i natt, ska ju på husvisning imorgon!! ;)

Min sambo känner också att det blivit jätte trångt, men vafan, han blir glad över sexet ändå! :)

Bebis får ju en liten åktur bara! :D

Fast jämfört med bilderna från v.37 tycker jag inte din mage blivit större i alla fall, bara ändrat form!

Nää, den har bara flyttat sig neråt..... :cry: :cry: :cry: :cry:

Min underbare sambo tyckte vi skulle göra något så vi åkte till Sala idag och köpte en bulle, sen åkte vi hem. Det var det väl värt.. Men bebisen tyckte nog bullen var jättegod för nu vill den aldrig komma ut..

Däremot har jag sagt benhårt att minsta tecken på yrsel från mig idag, eller mer huvudvärk.. Vad som helst så åker vi in till förlossningen, det är ohållbart att inte få sova ordentligt utan bara halvslummra, även om man gör det hela dagen.. Huvudet orkar inte mer.. Idag har jag börjat gråta 5 gånger utan anledning, en gång för att sambon var snäll och gav mig ett glas vatten, kommentaren blev "Här ligger jag och fläskar mig och du hämtar vatten hela tiiiiiiden"..

Sen innan vi åkte hemifrån bröt jag ihop för att jag inte fick på mig skorna själv (har aldrig vart ngt problem innan) och sambon skulle göra det, men då fick han huvudvärk och jag blev helt förstörd för att min huvudvärk smittade av sig på honom och satt och toktjöt av det en kvart..

Dessutom backade jag in i en bil nu när jag parkerade, så det har jag grinat över sen vi kom hem, trots att det inte blev någon skada på någon av bilarna.. Innan sa jag "Detta vet jag att jag kommer greja utmärkt på uppkörningen, jag har ju lättast för att parkera med baken först" och sen PANG!!!!!!!!!

Det var det självförtroendet det!

sen känns de inte rätt å slå sitt eget barn i huvudet med picken :angel:

(Trevlig inside info)

fontanellkn*lla bebisen är FEL FEL FEL säger min sambo...
Nu när jag börjat inse att lite sex kanske kan få ut bebisen så är han totalt "NEJ" mot det..

Jag försöker med "Men du behöver inte gå heeeeela vägen in"..

Kul, not..... :angel:

Min sambo känner också att det blivit jätte trångt, men vafan, han blir glad över sexet ändå! :)

Bebis får ju en liten åktur bara! :D

Fast jag var ju oxå tvungne å känna efter å de känns tydligt att det är ett huvud :eek: Trodde faktiskt inte de kunde sjunka så lågt innan förlossningen å att de låg så nära *hrm* öppningen :o

IrpaSnirpa skrev:
Min underbare sambo tyckte vi skulle göra något så vi åkte till Sala idag och köpte en bulle, sen åkte vi hem. Det var det väl värt.. Men bebisen tyckte nog bullen var jättegod för nu vill den aldrig komma ut..

Du skulle lagt bullen i trosorna :angel:

Fast jag var ju oxå tvungne å känna efter å de känns tydligt att det är ett huvud :eek: Trodde faktiskt inte de kunde sjunka så lågt innan förlossningen å att de låg så nära *hrm* öppningen :o

Och ändå tar det så många timmar INNAN bebisen kommer ut.. Man tycker ju att det borde vara lättare..

(Ha säger ni som fött barn och tänker, vänta ni bara....

Du skulle lagt bullen i trosorna :angel:

Förmodligen, men jag tror inget hjälper.. Jag och pappa här lagar för god mat så bebisen vill väl knappast ut och snutta på min tutte.. Dessutom tror jag det är en tjej, den är envis som synden. Och det var tydligen jag med..

De har aldrig gjort de på mig, men sist vi var hos BM trodde jag hon skulle gräva sig ut igenom mig för att få tag på bebis huvud och känna om h*n var fixerad ;)

Får väl lägga blåa piller i sambons efterrätt och sen binda fast honom i sängen :angel:

redan i v 29 så kände BB personalen bebis huvud när de kände vaginalt på mig! :D

Dom har ALDRIG känt vaginalt på mig.
Jag vet inte om det beror på att jag inte ville lämna cellprov under grav, det står i alla fall i min journal. Men jag tror varje gång att dom skall kolla, står i duschen in i det sista innan jag åker hemifrån för att BM inte skall svimma av stanken, men icke. Dom tar bara mitt blodtryck, blodprov, mäter och lyssnar på bebisen..

Men jag är iofs rätt glad, jag har aldrig vart förtjust i tanken på att bresa med benen framför en annan flicka...

Det är inget de brukar kolla, det var när jag fick åka in akut, för sammandragningarna som gjorde så jäkla ont. Så då kollade de om jag öppnat mig något, för det fanns risk att jag skulle föda på tok för tidigt. Då sa BM direkt, "Oj, här har vi ett huvud".

Nu hade jag ju inte öppnat mig något, utan fick bara en spruta för att sammandragningarna skulle ge sig, sen hem och vila i 3 veckor.

Jag fick också en känsla av att det blir en bebis för er inom ett dygn. ;)
Och det är väll på tiden tycker jag!!?

Här har jag suttit och läst flitigt och troget kollat på alla bilder varje dag,sen ni var i v.18!! :mad: (Ni= Irpa,pmm,Jolanta)

(:D)

Jag har ont i magen!
Blä, om man ändå kunde få veta om det var för att bebisen förberedde sig eller om man bara behöver skita eller ngt.. Jag skall nog dra med mig sambon på en promenix nu och hoppa i löven eller något.. ALLT för att få igång något här..

och ha sex... :)

Jag tycker vi har en räd, vi går ut och går, badar badkar, och sen har sex!

Då kanske vi alla får inatt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 149
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka