Gravida magar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravida magar!

Jösses :o

Jag går in i v 18 strax och har inte ens en millimeter av antydan till mage än. Tack och lov.
 
Sv: Gravida magar!

Min mage:
bebis38.JPG


Har precis gått in i vecka 38.
 
Sv: Gravida magar!

Jag tror inte att min kan bli större. Jösses, då kommer jag väl välta framåt ;)
 
Sv: Gravida magar!

*kl*

20060407b.jpg


så här ser jag ut idag (v 36). Vilken smutsig badrumsspegel... :o
Min mage går nästan att ställa saker på just nu. ;)
 
Sv: Gravida magar!

Ja, jag är faktiskt väldigt glad över att det varken syns eller känns än :D

Får hem min nya valp idag, så dom närmsta månaderna blir ganska så aktiva ;) Föredrar att vara någorlunda smidig då i alla fall..
 
Sv: Gravida magar!

dock är jag inte gravid länge, plutten kom för 1 1/2 år sen

men min mage i vecka 38, bästa bilden jag hittade..
http://album.lunarstorm.se/FullSize/1f1/{1F1763D8-7D15-4FB3-8EEB-BE43DB8CA0B5}.jpg
 
Sv: Gravida magar!

Bebben skrev:
Ja, jag är faktiskt väldigt glad över att det varken syns eller känns än :D

Får hem min nya valp idag, så dom närmsta månaderna blir ganska så aktiva ;) Föredrar att vara någorlunda smidig då i alla fall..


känner du inte ens några sparkar?? :crazy:
 
Sv: Gravida magar!

KisseNova skrev:
känner du inte ens några sparkar?? :crazy:
Sådär ska man INTE oroa blivande mammor ;)

Jag kände de första sparkarna precis halvvägs, på dagen 20+0 :) Men då var det ordentligt också, min sambo kunde känna utanpå magen samma dag. Så jag var väl inte superlyhörd kanske, jag avfärdade alla små "bubbel" innan dess som gaser :angel:

Men det är absolut inte sent att inte ha känt sparkar i vecka 18 när det är första barnet.
 
Sv: Gravida magar!

Önskar att jag hade tagit mer bilder innan, hade varit kul att se. Har bara en bild från v. 20, och sedan nu då (v 33).
 
Sv: Gravida magar!

Jag kände heller inga sparkar i v 18, tror de kom i v. 20 någon gång. Men jag förundrades över att det rörde sig så mycket på UL, och jag kände nada :crazy: Har du gjort UL ännu?
 
Sv: Gravida magar!

Gandalf skrev:
Sådär ska man INTE oroa blivande mammor ;)

Jag kände de första sparkarna precis halvvägs, på dagen 20+0 :) Men då var det ordentligt också, min sambo kunde känna utanpå magen samma dag. Så jag var väl inte superlyhörd kanske, jag avfärdade alla små "bubbel" innan dess som gaser :angel:

Men det är absolut inte sent att inte ha känt sparkar i vecka 18 när det är första barnet.

det är inte min mening att orora någon, men jag själv kände sparkar runt vecka 16 tror jag.Som ett litet bubbel i magen.

Absolut inte min mening att skrämma någon..
 
Sv: Gravida magar!

Har UL på tisdag :)

Jag bryr mig inte nämnvärt om huruvida jag känner sent eller tidigt egentligen, huvudsaken är ju att den mår bra därinne och enligt hjärtljuden lever den och är vild ;)

Och som sagt, jag har gärna kvar min normala mage så länge som möjligt. Nu har valpen landat här hemma och det är full fart på honom! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 237
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 782
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 434
Senast: Badger
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp