Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

giffan skrev:
Och vad hände med din?? Missade "ditt lopp" oxå...:angel:
Va inne på Biderman just då.... Och ja de har en tv där men jag såg just att det va det loppet när de visade resultatet....:angel:
Snacka om att hänga med när man är på trav va??
Tappade fästet v.bak efter 100m, slog ihop o hoppade :(
Kanske var mitt fel :confused: körde barfota runt om.
triste-sniff.gif

Grattis Humlan:banana: ......verkar funka att "hoppa" utanför banan istället för på :idea:

*hugger knappen*

Grattis Humlan och så Giffan tidigare i veckan... :bow: :bow:

Jag troar jag varit lite "offside" igen! ;)

*knapplån*
Grattis alla som jag missat! :o ;)
Har fullt upp med skola och hæst så jag hinner inte skriva hær i ønskad omfattning... :crazy:
Får bli sån hær "mega-grattning" istællet... :idea:

*knapplån*

Grattis Isz, återigen, till Åkerös delade seger. :bump:
Snart dags för en egen, nålad tråd tror jag....;)

jari skrev:
Stämmer in i kören:bow: :bow: Grattis!:bow: :bow:

Och försöker minnas om det var den hästen som ni bjöd ut och jag avböjde:angel:

Du kan vara lugn..det var hans syster och du vill väl inte ha ston ? men vi har en bror också :angel:

Tack alla för era "grattisar" :bow:

Senast ändrad av en moderator:

*Lånar*

GRATTIS GRATTIS alla som Grattas bör :bow:

Harju varit lite Off ett tag och är inte inne så ofta längre, men jag gläds med er som har framgångar och er som väntar in dom :D

Ingen fara!
Missunnar ingen det jag tycker om själv..

Det finns en bror till min (helbror med Black Canter) som kan bli till salu längre fram... så jag "ligger lågt":cool:

måste säga att min korsförlamnings häst som jag skrivit om kvalade idag på valla hon gick 21.0 kraftigt störd.. tvärnitande upptagning av hästen framför som leder till tvärnit för våran och en monte häst i det högra hjulet om går sönder....ruggigt men det gick ju bra ändå!!!!

....trägen vinner.....Stort GRATTIS till det godkända kvalet :bow:

Mr Steven skrev:
måste säga att min korsförlamnings häst som jag skrivit om kvalade idag på valla hon gick 21.0 kraftigt störd.. tvärnitande upptagning av hästen framför som leder till tvärnit för våran och en monte häst i det högra hjulet om går sönder....ruggigt men det gick ju bra ändå!!!!

Grattis!!! :idea:

Jag förmodar att hjulet GICK sönder, eller?

:love:

Pratade med kusken precis efter, han var NÖJD! Sa att det var en riktigt fin häst. Fast det visste jag ju redan i april förra året...

Tränaren såg inte precis missnöjd ut heller...:D

ja, det visste vi ju tidigt. :love:
en sån pålle skulle man ha hemma (e ju en sån kramnalle som man vill ha i sängen och bara myyyysa med :love: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: Thaliaste
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 277
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar