Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

Tack så mycket Lines :)

Tyvärr så såg jag inte loppet men hörde att han var jätte bra.. Hoppas formen sitter i bara!!!

Tack tack alla :D Vet fortfarande inte om uppfödningarna ska räknas hit, men är självklart jätteglad för era gratulationer.
Det känns fint i modershjärtat :love: (Åkerö var en riktig liten goding som liten.... skallen verkar lura benen att springa på något konstigt sätt ;) )

:banana: Hurra !!!! för Naffas Taiton :banana:

.....och grattis Giffan till 3:e platsen :bow:

Jag grattar också Nafayette för Taitons seger och Giffan till Royal Streets tredjeplats (Hjärtat håller dock på den som vann på Färjestad. :) )

GRATTIS!! Giffan o Nafayette

3d-casquette-applaudir.gif

Passar på att lägga ett litet Grattis till "min" MY EXCHEQUER som var så himla duktig igår..

Nåväl, han vann inte första priset.. men en 4 placering i sitt lopp från 11 spåret bakom bilen!

Med tanke på att Checken inte vart på en travbana alls sedan juli förra året så känns denna placering som en seger..

Grattis till allas framgångar,ingen nämd och ingen glömd!:bow: :bump: :banana:

Sv: Black flyer

Nafayette skrev:
Lånar..

Vill gratulera Martha, som är ägare till Etoile Flyer (uppstallad hos oss)
"Ettans" son Black Flyer rensade banan ikväll!!

AM

idag också :banana: Ettan är en bra mamma. Kul för Martha :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: Thaliaste
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 277
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv