Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

GRATTIS Humelibumlan till 2á platsen... men du blev omringad av "mina" hästar som 1á o 3á :D ;) :banana:

Senast ändrad av en moderator:

Grattis Humlan!!!! :bump: :bump: :bump:

/// ghost

Jag undrar om det verkligan var MINA tummar som sabbade den där gången, du vet... ;)

Montéryttare skrev:
GRATTIS Humelibumlan till 2á platsen... men du blev omringad av "mina" hästar som 1á o 3á :D ;) :banana:
Å tack ALLIPHOPA!! :o :D :bow:

Det var ingen dålig häst vi blev slagna av o vi tog ju in på han hela vägen in i mål.... :angel: ;) Dessutom hade han mycket längre ben ;)

//Humlan, för dagen väldigt oödmjuk :angel: ;)

ghost skrev:
Grattis Humlan!!!! :bump: :bump: :bump:

/// ghost

Jag undrar om det verkligan var MINA tummar som sabbade den där gången, du vet... ;)
Helt säker på att det var din höger tumme som gav luckan i sista sväng :p ;) Och den vänstra för att H-O S inte kunde hålla rygg på SH :D :bump:

{d2bd0b25-2a53-431b-abf1-ad2c25b6ef9f}.jpg

Senast ändrad:

Humelibumlan skrev:
Det var ingen dålig häst vi blev slagna av o vi tog ju in på han hela vägen in i mål.... :angel: ;) Dessutom hade han mycket längre ben ;)

Ja dom är ju längre :D :rofl: så din häst höll mycket tappert! Riktigt kul! :banana:

:bow: Stort Grattis :bow:

Ps I framgång behöver man inte vara så j_vla ödmjuk jämnt Ds

Humelibumlan skrev:
Min häst? Inkasso höll tappert och min häst TOG IN! ;) :p

Sårry, jag såg ju då inte loppet.... :o

Så det vardin lilla häst som pinnade på :) kollade på aln
och det såg farligt nära ut! :d nästa gång så kanske ni får nosen före!

Montéryttare skrev:
Sårry, jag såg ju då inte loppet.... :o

Så det vardin lilla häst som pinnade på :) kollade på aln
och det såg farligt nära ut! :d nästa gång så kanske ni får nosen före!
Åh! Vilken fin bild!! :love:
Men hon var slagen med 1/2 längd...

:bow: :bump: :banana: Härligt och många jättegrattis o morötter till favvomärrn!!! :love: :bow:

Måste bara få gratulera Mehls Timon Moback till 5:e placeringen på Romme . :bow:

Han var verkligen fin igår :love: Jag är helt såld :d

Tack du,var du där? Han är en underbar travare,när han travar vill säga.Hade satt på han lite specialgrejer som verkade göra susen(hoppas det håller i sig) o sen tyckte kusken att det inte var någon mening att sitta o dra ihop han bakom fältet o styrde på i fjärde spår i första sväng.Spets efter drygt 500m från 12e spår satt i benen på upploppet,men men,han galoppade ej på upploppet när han fick dom över sig som han brukar kunna göra.Tokig pappa tokig mamma = heltokig avkomma. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 766
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V