Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla på reseförpackningar, där brukar det finnas små deos.Vad har du för deo? Skulle egentligen vilja ha med det också, men mina förpackningar är så stora... Och så köpte jag 2 parfym-behållare från Normal att ha med mig. Totalt värdelöst då båda läckte av att ligga i väskan.
Kom in för att skriva exakt samma sak dessa är verkligen life savers.Hårsnodd och Carmex är det viktigaste för mig, det kan verkligen störa mig jättemycket om jag behöver men inte har tillgång till.
Det var bara den längsta listan hitills - sedan har det tillkommit några. Jag blir helt häpen! Både över mängden grejer och att folk är så organiserade.@Sel varför så förvånad på mitt inlägg? Tycker inte jag har något konstigt jämfört med de andra här.
Jag också! Jag har med mig plånbok och mobil typ när jag lämnar hemmet!Det var bara den längsta listan hitills - sedan har det tillkommit några. Jag blir helt häpen! Både över mängden grejer och att folk är så organiserade.