Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

*knapplån*

Tack alla, hon gick sitt rekord 18,7 och kändes (och såg) fin ut.....
Grattis Sally till andraplatsen! Jag var på plats och såg honnom live

har du nån start i sikte? vad kul att det gick bra. min ska ut påtorsdag och nu å jag sett motståndet har jag insett att hon måste gå som sämst en 16 tid :crazy: och står 12 auto :mad: tror inte det kommer gå så lysande för våran del men huvudsaken är ju att hon sköter sig första gången auto start och första gången med öppet huvudlag. ska bli spännande och se om hon fixar med tempot sen kan man inte räkna med några pengar.. våra kanske möts nån dag ;) :idea:

GRATTIS :D :D ....var lite dåligt uppdaterad :o

Men var ni på auktionen???? Det var ju jag med ju :bump: ...fast på slutet satt vi ju mest i baren förstås :angel:

Vill oxå gratta!!! :bump: :bow: :bump: :bow:Isz!

Men hittar inte....... :cry: Var det på Valla?

Kör de i dag också??? :D

Jag kom ju på att det var start på E-tuna i dag och kastade mig på datorn. Oturligt nog hade loppet precis gått i mål... :mad: Det är till att vara yr...

/// ghost

Bubben.bmp

Clown,nr 1 :love:

martha skrev:
...:D Sen vill jag gratta lsz till "uppfödarsegern" med Gloster på Linde idag...Hipp Hipp Hoj :D :bow: :bow:

Tack tack .....vi var och tittade på vår lille pojk och han var såååå fin :love: ......MEN vi är ju inte uppfödare på pappret så jag får väl skicka gratulationerna vidare :cry: :cry: :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 766
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka