Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

GRATTIS till Ville Världsvan som vann på Momarken idag...spets hela vägen och vann med 4 längder okörd med tussarna kvar...tid har jag ingen än :bump:

martha skrev:
GRATTIS till Ville Världsvan som vann på Momarken idag...spets hela vägen och vann med 4 längder okörd med tussarna kvar...tid har jag ingen än :bump:

Stort GRATTIS till "lille Ville" :banana:

Hihi...17,1 blev det....Nu ÄR Han Ville Världsvan...uppvuxen i Normandie, sen Svensk och nu seger i Norge :rofl: :rofl:

Nu först råkade jag titta in här :(
Grattis Martha! :bow: :bow:
Gillar inte det här med att vi inte får gratta på "vanligt" vis :mad: :mad:

En fin sjätteplacering för Humelibumlans häst idag på Solvalla.....GRATTIS :banana:

lsz skrev:
En fin sjätteplacering för Humelibumlans häst idag på Solvalla.....GRATTIS :banana:
Åhå tack allihopa! :eek: :D
Hade damen gett fasen i att galoppera i starten o tappat 40 m, så hade hon varit längre fram.... kanske längst fram :smirk:
Hon var jätte duktig!!!! :bump: :bump:

Tackar, tackar!!!! :bow:O nu går mattes baby och käkar gräs i stora hagen,själv ska matte o hussarna till auktionen........ :banana:

GRATTIS,NILEMA och HUMLAN,Yeepii!!!Nu e vi på gång!!! :bow: :banana: :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 766
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka