Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

Jag vill säga grattis till min stallgrannes häst Sabrina som vann idag! Sprang på Örebro, lopp fem. Hon har gjort sju starter i år, och det var tredje vinsten för i år! (och i hela karriären) :banana:

Det är så kul att följa en häst sådär på nära håll!

/ maris

Maris_ skrev:
Jag vill säga grattis till min stallgrannes häst Sabrina som vann idag! Sprang på Örebro, lopp fem. Hon har gjort sju starter i år, och det var tredje vinsten för i år! (och i hela karriären) :banana:

Det är så kul att följa en häst sådär på nära håll!

/ maris
Ja, då kan ju jag passa på o gratta Sabrinas kusk- min vän Lasse! :D

Javisstja, du kände honom ja! Nysan fick sitt föl häromveckan! Ett jättesött litet stoföl!

/ Maris

Tackar nytt rekord med 0,7sek med mycket krafter kvar :banana: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Oj vad många man vill gratta nu :banana: .......GRATTAR alla fina bukehästar som gjort bra prestationer senaste veckan....vad duktiga ni är :bow:

Grattis Jari till B.R:s seger!!!

Det gick ju som du sa att det skulle! Bra att du kom på vad du ändrat sen förra året!!! :banana: :banana: :banana:

:bow: :bow: :bow:

/// ghost

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 766
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V