Göteborgsträff?

Får jag haka på? Tar gärna med mig ett stycke hund också. Den stora kan stanna hemma (det är en schäfer så det kanske är mest önskvärt?) men den lilla följer gärna med. :)

Jag kan ta med lite frukt så är schäfern nöjd ;) Den lilla ät nöjd om någon tittar på henne och klappar lite. De brukar vara tysta, och låter absolut de som behöver hoppa upp på andras huvuden :)

Just nu låter allt fel. Hej hej livskris!

Kanske hade varit med dramatiskt om jag inte typ hade en livskris varje månad. ;)
Mvh Dramaqueen

Haha. äh livskriser är bra ibland.. Jag menar, du närmar dig 30 med stormsteg ;)
Btw. jag tänkte på dig häromveckan när de skrev i aftonbladet att hajen är på väg till danmark. Minns du när vi badade i Sandvik och mitt i ditt hopp råkade jag skrika "akta hajarna" :p

Haha. äh livskriser är bra ibland.. Jag menar, du närmar dig 30 med stormsteg ;)
Btw. jag tänkte på dig häromveckan när de skrev i aftonbladet att hajen är på väg till danmark. Minns du när vi badade i Sandvik och mitt i ditt hopp råkade jag skrika "akta hajarna" :p
Tack, där underlättade du verkligen min livskris ;)

OM jag minns. Trauma för livet.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 738
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 140
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka