Göteborgsträff?

@lovely_piff Min hund har blivit misstagen för både långhårig schäfer och BC men jag lovar att hon är en helt harmlös Finsk lapphund. Det värsta som kan hända är att du(eller någon annan) blir ihjälpussad ;)

Ja fast i min värld ser ju glad hund kommer fram för att hälsa likadant ut som blodtörstig hund attackerar för att slita ut mina inälvor. ;)

Nej jag är helt säker på att din och de andra bukarnas hundar är snälla. Men ibland kommer rädslan över mig om det är en okänd hund, det kan jag inte kontrollera. I de flesta fallen går det bra dock, men då vet ni hundägare varför jag kanske backar undan och behöver inte undra över det. :)

Ja fast i min värld ser ju glad hund kommer fram för att hälsa likadant ut som blodtörstig hund attackerar för att slita ut mina inälvor. ;)

Nej jag är helt säker på att din och de andra bukarnas hundar är snälla. Men ibland kommer rädslan över mig om det är en okänd hund, det kan jag inte kontrollera. I de flesta fallen går det bra dock, men då vet ni hundägare varför jag kanske backar undan och behöver inte undra över det. :)

Och just därför har jag min i snöre, för din och andra hundosäkras skull (samt de ev harar/fåglar/övriga smådjur som ser roliga ut att jaga :angel:) Hon kan hälsa lugnt och försiktigt även om det är svårt ibland säger hon. Men hon är iallafall mycket bättre än hon var som valp, då trodde typ alla hon var en blodtörstig best för hon hängde och slet i kopplet och skrek för att hon så gärna ville fram och hälsa :o

Ja men samma här! Eller om jag rättare sagt sitter i ett hörn (har Slottsskogen ens hörn?) och håller för öronen :p

@squarepants Hon är überhärlig men inte i stressiga miljöer så det får bli under lugnare omständigheter :D
Hon fyllde åtta år i Januari, har tappat hoppet om att hon ska lugna sig lite när hon blir vuxen :angel:

Haha ja för vi måste ju ha en vanlig pensionärspicknick först, vi vill ju inte missa @Killaloe ´s sju sorters småkakor ;)
Skulle jag vara pensionär?! :eek: Inget annat än lögn och elakt förtal. Kan du se något som helst pensionärigt med mig?
P1040104.jpg

@nyponros till hundarna eller deras ägare? ;)

Till alla oss andra förslagsvis! :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 738
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 140
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka