Ooh jag gillar dig, tror jag joinar dig
Jag med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh jag gillar dig, tror jag joinar dig
Oh fuck /mvh 157cmLätt som en plätt. Jag är lång och var typ bäst på höjdhopp i mellanstadiet, så väljer en kort bukare och sen är det bara att ta sats liksom.
@OutOfService Kanske kan jag räkna mig som stadsbo nu efter att ha bott i Trollhättan 4 år eller vad det är men ursprungligen är jag från Östgötaslätten så det är med hjärtat i halsen eller nån annanstans det inte ska vara som jag ger mig ut i storstadstrafiken i Gbg. Kanske har jag blivit adrenalin junkie på äldre dar (blir ju trots allt senior senare i sommar ) och går igång på att ständigt hålla utkik efter de blåafarorna. :P
@lovely_piff Min hund har blivit misstagen för både långhårig schäfer och BC men jag lovar att hon är en helt harmlös Finsk lapphund. Det värsta som kan hända är att du(eller någon annan) blir ihjälpussad
Oh fuck /mvh 157cm
Micks gömmer sig bakom bumpoMohaha! Piff ska hoppa på Micks
Micks gömmer sig bakom bumpo
Muhahaha /mvh 178cmOh fuck /mvh 157cm
Vette tusan om jag vågar men ska försöka om jag inte är i Norrland. Följer nog med 1-2 hundar också i så fall.
Är du längre än mig så vågar du. Det är jag som kommer råka illa utVette tusan om jag vågar men ska försöka om jag inte är i Norrland. Följer nog med 1-2 hundar också i så fall.
SäkerhetsåtgärdFUSK!!
Säkerhetsåtgärd
Plockar fram stilettklackarnaMuhahaha /mvh 178cm
*letar efter träd att klättra upp i*Fusk kommer bara innebära ännu mer , sådeså
*letar efter träd att klättra upp i*
Jag är snabbare än ni tror!!!Med dina korta ben så hinner du aldrig springa i från oss långbenta så mycket att du hinner klättra upp i något träd
Jag är snabbare än ni tror!!!
Nu blir jag lite avundsjuk på er som ska ta med er hundar, min adhd-cocker på tåg och i storstad är tyvärr inte ett alternativ. Kanske kan jag ta med min andra hund istället?
Det är bara piffen jag behöver springa ifrån juJag också