Göteborgsträff?

Om jag kommer så kommer jag vilja slå följe med någon till Slottsparken. Förra gången jag var i Göteborg tog det mig tre dagar tills jag fattade vilken gata som var avenyn. Så där har ni mitt lokalsinne. :banghead:

Angående hundar så får ni självklart ta med er dom, men kommer det någon stor hund, särskilt schäfer eller border collie, glatt springande emot mig så är det mycket möjligt att jag hoppar upp på huvudet på närmaste bukare. Blev biten som barn och det sitter fortfarande i ryggmärgen. Så om jag istället för att hälsa ordentligt vinkar till er tio meter bort så är det inte för att vara otrevlig. :D

Om jag kommer så kommer jag vilja slå följe med någon till Slottsparken. Förra gången jag var i Göteborg tog det mig tre dagar tills jag fattade vilken gata som var avenyn. Så där har ni mitt lokalsinne. :banghead:

Angående hundar så får ni självklart ta med er dom, men kommer det någon stor hund, särskilt schäfer eller border collie, glatt springande emot mig så är det mycket möjligt att jag hoppar upp på huvudet på närmaste bukare. Blev biten som barn och det sitter fortfarande i ryggmärgen. Så om jag istället för att hälsa ordentligt vinkar till er tio meter bort så är det inte för att vara otrevlig. :D

Så länge det inte är mitt huvud så skulle jag gärna vilja se när du utför detta hopp :D

Jag lovar att jag kan lotsa dig rätt!
Samt erbjuda mitt huvud om ett hopp behövs.
/mvh kort

@Lillelorden Jag tror tants huvud klarar det. Jag är ju trots allt ganska liten.
Piff.gif

Senast ändrad:
Åhåh så snällt. Jag lovar att dela med mig av mitt vin. Denna gången kanske jag ska prova något nytt, att köpa vin efter smak och inte bara efter hur fin flaskan är!
Haha, det låter som en god idé tycker jag! :)
(behöver du låna en soffa eller så går det också bra!)

@bumpo, det är väl klart vi vill!
Vi vill ha med alla som vill komma! :)

@OutOfService Kanske kan jag räkna mig som stadsbo nu efter att ha bott i Trollhättan 4 år eller vad det är men ursprungligen är jag från Östgötaslätten så det är med hjärtat i halsen eller nån annanstans det inte ska vara som jag ger mig ut i storstadstrafiken i Gbg. Kanske har jag blivit adrenalin junkie på äldre dar (blir ju trots allt senior senare i sommar :nailbiting: ) och går igång på att ständigt hålla utkik efter de blåafarorna. :P

@lovely_piff Min hund har blivit misstagen för både långhårig schäfer och BC men jag lovar att hon är en helt harmlös Finsk lapphund. Det värsta som kan hända är att du(eller någon annan) blir ihjälpussad ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 738
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka