Ehm, jag tänker mig att vin/öl/what ever är väldigt fint en solig dag i parken. Så tja, jag kanske eventuellt inte håller mig alldeles spiknykter
Ooh jag gillar dig, tror jag joinar dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehm, jag tänker mig att vin/öl/what ever är väldigt fint en solig dag i parken. Så tja, jag kanske eventuellt inte håller mig alldeles spiknykter
Ooh jag gillar dig, tror jag joinar dig
Paaaaarty erhm..picknick!
Haha, vi ska nog hinna båda!
Picknicken behöver ju inte sluta vid en picknick om man inte vill. Kvällen är ju lång
Exakt sådär tänker initiativtagaren också!Haha, vi ska nog hinna båda!
Picknicken behöver ju inte sluta vid en picknick om man inte vill. Kvällen är ju lång
Om jag kommer så kommer jag vilja slå följe med någon till Slottsparken. Förra gången jag var i Göteborg tog det mig tre dagar tills jag fattade vilken gata som var avenyn. Så där har ni mitt lokalsinne.
Angående hundar så får ni självklart ta med er dom, men kommer det någon stor hund, särskilt schäfer eller border collie, glatt springande emot mig så är det mycket möjligt att jag hoppar upp på huvudet på närmaste bukare. Blev biten som barn och det sitter fortfarande i ryggmärgen. Så om jag istället för att hälsa ordentligt vinkar till er tio meter bort så är det inte för att vara otrevlig.
Om jag kommer så kommer jag vilja slå följe med någon till Slottsparken. Förra gången jag var i Göteborg tog det mig tre dagar tills jag fattade vilken gata som var avenyn. Så där har ni mitt lokalsinne.
Angående hundar så får ni självklart ta med er dom, men kommer det någon stor hund, särskilt schäfer eller border collie, glatt springande emot mig så är det mycket möjligt att jag hoppar upp på huvudet på närmaste bukare. Blev biten som barn och det sitter fortfarande i ryggmärgen. Så om jag istället för att hälsa ordentligt vinkar till er tio meter bort så är det inte för att vara otrevlig.
Är tant säker på att tants huvud klarar sådana påfrestningar?Jag lovar att jag kan lotsa dig rätt!
Samt erbjuda mitt huvud om ett hopp behövs.
/mvh kort
Oh ja! Huvudet orkar ju lyssna på ditt tjöt så att Piffen hoppar upp en sväng är nog ingen fara på taket.Är tant säker på att tants huvud klarar sådana påfrestningar?
Seså, tänk på blodtrycket...!Oh ja! Huvudet orkar ju lyssna på ditt tjöt så att Piffen hoppar upp en sväng är nog ingen fara på taket.
Seså, tänk på blodtrycket...!
Jag lovar att jag kan lotsa dig rätt!
Samt erbjuda mitt huvud om ett hopp behövs.
/mvh kort
Haha, det låter som en god idé tycker jag!Åhåh så snällt. Jag lovar att dela med mig av mitt vin. Denna gången kanske jag ska prova något nytt, att köpa vin efter smak och inte bara efter hur fin flaskan är!