Göteborgsträff?

Soo... är det sextonde som i juni eller juli ni pratar om? Eller till och med augusti? Tappade det lite efter sida ett :angel: i juli jobbar jag men slutar faktiskt 15.30, så kan jag be mannen att ta häst(arna) så kan jag komma direkt så fort jag duschat och således vara med.

Soo... är det sextonde som i juni eller juli ni pratar om? Eller till och med augusti? Tappade det lite efter sida ett :angel: i juli jobbar jag men slutar faktiskt 15.30, så kan jag be mannen att ta häst(arna) så kan jag komma direkt så fort jag duschat och således vara med.

Eftersom det är juli vi pratar om passar det ju utmärkt! :D

Efter 15 funkar här med. Men som sagt, gärna en levande gps av något slag från tåget. Annars får jag förlita mig på min smartfån ;)

Jag och squarepants kommer antingen med bil och kan då hämta upp iallafall 3 stycken nånstans, eller så kommer vi med tåg och kan slå följe därifrån :D

Efter 15 funkar här med. Men som sagt, gärna en levande gps av något slag från tåget. Annars får jag förlita mig på min smartfån ;)

Om ingen kan hämta dig är det superlätt att hitta! Man går bara ut till spårvagnshållplatsen på drottningtorget och tar ettan till Linnéplatsen så är man framme! Går inte att missa parken.

Då låter det som om vi preliminärt spikar 16:e om inte vilda protester uppstår! :up:

Kul gäng! Hoppas även att fler ansluter, självklart är alla som på något vis kan gå/åka/flyga/skutta till Göteborg välkomna! Tagga på! :)

Det är faktiskt ett datum då jag för en gångs skull är ledig. Får man hänga på?
Jag känner ännu inte så många i Gbg trakten :p
16 låter kanon, bättre än 18 för min del. Då sambon och jag filurar på att dra till Ystad på fredagen :)

Mycket möjligt att även denna utböling också kan komma. Bor ju bara tre timmar bort och har inget planerat efter sjätte juli. Har lovat att hälsa på lite kompisar i Göteborg någon gång så kan ju se om det går att anpassa till buketräffen! :)

Men dueh! Är inte du i NY eller är du hemma nu? Och vad gör du här? Hallå??!!! Vad har jag missat nu?

Men dueh! Är inte du i NY eller är du hemma nu? Och vad gör du här? Hallå??!!! Vad har jag missat nu?
Haha sorry inte alltid lätt att hänga med i svängarna. Kom tillbaka till Sverige den förste och till Oslo för en vecka sedan. Så är i Oslo nu och har lägenheten juni ut. Sedan drar jag till Spanien med killen jag dejtar och sedan hemhem. Efter det blir det ju då antingen plugg i Göteborg eller att bli kvar i Oslo. Helt omöjligt val. Fullständig panikångest just nu.
Ja det var väl den korta versionen. :D

Haha sorry inte alltid lätt att hänga med i svängarna. Kom tillbaka till Sverige den förste och till Oslo för en vecka sedan. Så är i Oslo nu och har lägenheten juni ut. Sedan drar jag till Spanien med killen jag dejtar och sedan hemhem. Efter det blir det ju då antingen plugg i Göteborg eller att bli kvar i Oslo. Helt omöjligt val. Fullständig panikångest just nu.
Ja det var väl den korta versionen. :D

Ohh. låter trevligt. jag röstar för Gbg! Spanien lät absolut inte fel inte Oslo heller iof. Men en då :p

Får jag inget förhinder så kommer jag också att köra bil med start ifrån Trollhättan så om någon bor härikring/på vägen kan jag ev plocka upp :) Borde veta ett par veckor innan om jag kan komma eller ej.

(Och @Kibani - jag är ganska rädd för hundskall, men om din hund inte skäller mycket är det helt okej för mig! :) Har lite problem med plötsliga ljud nämligen.)

Sålänge hon inte blir överexalterad så brukar hon vara tyst så när som nåt litet knorr eller kvitter så det ska säkert gå bra ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 738
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka