@Lillelorden mötas upp låter ju jättebra! Och efter 15 också. Då hinner ju jag komma lite tidigare och strosa runt MAC-disken i nordstan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nu konfererat med @squarepants och vi är på!
Soo... är det sextonde som i juni eller juli ni pratar om? Eller till och med augusti? Tappade det lite efter sida ett i juli jobbar jag men slutar faktiskt 15.30, så kan jag be mannen att ta häst(arna) så kan jag komma direkt så fort jag duschat och således vara med.
Efter 15 funkar här med. Men som sagt, gärna en levande gps av något slag från tåget. Annars får jag förlita mig på min smartfån
JAG VILL!!!Det blev ju aldrig av någonting i vintras/våras, men nu är sommaren här och jag tycker definitivt att det är dags för Buketräff i Götet!
Föreslår Slottskogshäng av picknicktyp i början av Juli! Är det någon som är på?
Då låter det som om vi preliminärt spikar 16:e om inte vilda protester uppstår!
Kul gäng! Hoppas även att fler ansluter, självklart är alla som på något vis kan gå/åka/flyga/skutta till Göteborg välkomna! Tagga på!
Mycket möjligt att även denna utböling också kan komma. Bor ju bara tre timmar bort och har inget planerat efter sjätte juli. Har lovat att hälsa på lite kompisar i Göteborg någon gång så kan ju se om det går att anpassa till buketräffen!
Haha sorry inte alltid lätt att hänga med i svängarna. Kom tillbaka till Sverige den förste och till Oslo för en vecka sedan. Så är i Oslo nu och har lägenheten juni ut. Sedan drar jag till Spanien med killen jag dejtar och sedan hemhem. Efter det blir det ju då antingen plugg i Göteborg eller att bli kvar i Oslo. Helt omöjligt val. Fullständig panikångest just nu.Men dueh! Är inte du i NY eller är du hemma nu? Och vad gör du här? Hallå??!!! Vad har jag missat nu?
Haha sorry inte alltid lätt att hänga med i svängarna. Kom tillbaka till Sverige den förste och till Oslo för en vecka sedan. Så är i Oslo nu och har lägenheten juni ut. Sedan drar jag till Spanien med killen jag dejtar och sedan hemhem. Efter det blir det ju då antingen plugg i Göteborg eller att bli kvar i Oslo. Helt omöjligt val. Fullständig panikångest just nu.
Ja det var väl den korta versionen.
(Och @Kibani - jag är ganska rädd för hundskall, men om din hund inte skäller mycket är det helt okej för mig! Har lite problem med plötsliga ljud nämligen.)
Bil?? Ska du köra då eller? Jag kör INTE till Slottsskogen!Jag och squarepants kommer antingen med bil och kan då hämta upp iallafall 3 stycken nånstans, eller så kommer vi med tåg och kan slå följe därifrån
Bil?? Ska du köra då eller? Eller är det en nykter picknick?
Erhm...tänkte inte på att det kunde vara något annat än en heelt oskyldig picknick