Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha inte jag. Gamling.
(Är jag fortfarande välkommen? )
Jag misstänker att det kommer att vara flera sådana, därav min tanke om slottisÅh om det är okej att en människoälskande, typ uppfostrad hund är med så kommer jag gärna också om jag inte har nåt annat för mig
Woho! Kan den 16e efter kl. 15 iaf!
.)
Pah, inte den tonen unga fröken!Hurra! Det är samma här, slutar 15
@lovely_piff jag är inte heller senior, så vi kan skutta runt som pigga ungkalvar bland gamlingarna
Pah, inte den tonen unga fröken!
Åhnej, tant, det var absolut ingenting illa menat!
Hedinn är i trakterna Norrtälje, Eskilstuna, Åland, Östersund och Karlstad den närmsta tiden, men ska se om jag kan klämma in en Göteborgsvisit också (och ekonomin tillåter, går ju lite pengar till annat nu ).
@Tassetass Najjjj!!! Jobbar fullt upp i Eskilstuna den veckan!
Åh, det hade varit jättekul om du kunde! Vill så himla gärna träffa dig!Hedinn är i trakterna Norrtälje, Eskilstuna, Åland, Östersund och Karlstad den närmsta tiden, men ska se om jag kan klämma in en Göteborgsvisit också (och ekonomin tillåter, går ju lite pengar till annat nu ).
Jahaja. Är du där hela sommaren, eller?
Jag kommer gärna också!Åh om det är okej att en människoälskande, typ uppfostrad hund är med så kommer jag gärna också om jag inte har nåt annat för mig
Jepp!
Jag med, så det är lugnt
(PS. Jag älskar din nya avatar. DS.)