Men kom!Jag vill också gå på buketräff i Göteborg, men det är en aning långt
Vad jag ens gör i tråden? Ingen aning.
Är du ledig så är väl alltid en Göteborgsutflykt trevlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kom!Jag vill också gå på buketräff i Göteborg, men det är en aning långt
Vad jag ens gör i tråden? Ingen aning.
@OutOfService och jag är på än tror jag?!
Bad news, ingen buketräff för piffen. har kört ihop sig med resor och planer så kommer inte kunna ta mig upp den sextonde.
@Koltrast
Kan inte du komma och kvittra hos oss? Tänker att det ju inte är så långt oavsett vart du bor, eftersom du ju kan ta fågelvägen
Åå jag som hade sett framemot när du skulle hoppa på @Micks huvud!
Alltså, du anar inte hur sugen jag är! Jag har smygföljt tråden.
Meen, jag är en något blyg och folkskygg trast för tillfället och vet inte säkert om jag kan styra upp sovplats i Göteborget.
Avståndsmässigt är det överkomligt...
Åå jag som hade sett framemot när du skulle hoppa på @Micks huvud!
Alltså, du anar inte hur sugen jag är! Jag har smygföljt tråden.
Meen, jag är en något blyg och folkskygg trast för tillfället och vet inte säkert om jag kan styra upp sovplats i Göteborget.
Avståndsmässigt är det överkomligt...
Oh my! Jag skall vara beredd!Jag är så ledsen. Förlåt men att åka till Göteborg på Onsdagen tillbaka till Kalmar på fredagen och sedan Göteborg igen på Lördagen känns inte så logiskt. Särskilt inte eftersom jag måste till Oslo efter det och sedan Öland igen och sedan antagligen Oslo igen innan Juli är slut. :/
@Micks Håll hårt i hatten. Helt plötsligt jag kanske kommer skuttandes!
Jag är så ledsen. Förlåt men att åka till Göteborg på Onsdagen tillbaka till Kalmar på fredagen och sedan Göteborg igen på Lördagen känns inte så logiskt. Särskilt inte eftersom jag måste till Oslo efter det och sedan Öland igen och sedan antagligen Oslo igen innan Juli är slut. :/
@Micks Håll hårt i hatten. Helt plötsligt jag kanske kommer skuttandes!