Göteborgsträff?

I värsta fall får jag väl köpa mig en per-mobil. Om jag börjar köra nu kanske jag är framme i lagom tid :D

Jag börjar jobba den 14:e (:bump::bump::bump::bump:) och vet inte exakt vilka tider som gäller ännu - antar ungefär 8-17, men får reda på de praktiska grejerna i nästa vecka. Så - jag kommer gärna och möter upp efter jobbet! Någon som agerar sambandscentral får gärna skicka över sitt nummer så jag kan leta upp er!

Blir tyvärr inget för mig heller, jag ska till Öland den 16e! Har försökt pussla om det, men eftersom hela semestern redan är fullbokad fanns det ingen möjlighet...

@Koltrast
Kan inte du komma och kvittra hos oss? Tänker att det ju inte är så långt oavsett vart du bor, eftersom du ju kan ta fågelvägen :D

Alltså, du anar inte hur sugen jag är! Jag har smygföljt tråden.

Meen, jag är en något blyg och folkskygg trast för tillfället och vet inte säkert om jag kan styra upp sovplats i Göteborget.

Avståndsmässigt är det överkomligt...

Meen, jag är en något blyg och folkskygg trast för tillfället och vet inte säkert om jag kan styra upp sovplats i Göteborget.

Jag har nog ett träd med en tom holk som du kan låna! ;) :D

(Seriöst, vill och vågar du komma upp så kan jag iaf tillhandahålla sovplats och jag tror säkert att fler, typ @Lillelorden har plats om det är så :))

Åå :( jag som hade sett framemot när du skulle hoppa på @Micks huvud!

Jag är så ledsen. Förlåt men att åka till Göteborg på Onsdagen tillbaka till Kalmar på fredagen och sedan Göteborg igen på Lördagen känns inte så logiskt. Särskilt inte eftersom jag måste till Oslo efter det och sedan Öland igen och sedan antagligen Oslo igen innan Juli är slut. :/

@Micks Håll hårt i hatten. Helt plötsligt jag kanske kommer skuttandes!

Åh, det hade varit jättekul om du kom! :)

Förstår det där med blyg och folkskygg, är egentligen likadan (med den charmiga egenheten att jag tenderar att prata alldeles för mycket och snabbt när jag blir obekväm) så du är i gott sällskap. Sängplats går alltid att ordna. :)

Jag är så ledsen. Förlåt men att åka till Göteborg på Onsdagen tillbaka till Kalmar på fredagen och sedan Göteborg igen på Lördagen känns inte så logiskt. Särskilt inte eftersom jag måste till Oslo efter det och sedan Öland igen och sedan antagligen Oslo igen innan Juli är slut. :/

Oh my! Jag skall vara beredd! ;)

Åh det förstår jag, men attans tråkigt tycker jag! :(

(Inte bara för att jag ville se Micks bli hoppad på ;) )

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 738
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 140
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka