Golden.. å två Terrier??!

B

Bee Sweet´s

Har fått nys om en familj som måste hitta ett nytt hem till sin 3åriga Golden.. Hittar dom inget så kommer den att tas bort... Jag har pratat med sambon om detta och det kanske inte är helt omöjligt...

En fråga till alla som är ägare eller har erfarenheter av Golden, Jag har ju själv två PRT och egentligen bara träffat Golden ute på promenader osv... Jag undrar om någon kan berätta hur era erfarenheter av rasen är...? Om det är nån mer som har både små och stora hundar..? Hur stor är egentligen skillnaden på 2 kontra 3 hundar??

Skulle det nu vara så att vi tar hand om denna hund så vill jag vara 110% säker på att det är rätt och att jag kan ge den vad den behöver...

Tänkte börja här genom att höra vad ni tror, tycker och vet om rasen , situationen och era erfarenheter...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Golden.. å två Terrier??!

jag har två sch blandnigar och en dansk/svensk....det går hur bra somhelst..de stora ( ennelr DEN stora) är hänsynsfull vid lek o så...

om golden vet jag inte så mycket.mer än gemene man vet.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 570
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 392
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 319
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka