Sv: GÄrds!!!
Så då var släpet tömt tvättmaskinerna går på högvarv och nisse ligger utslagen i sängen
Min helg har varit riktigt bra.
Började med den **. Tyckte dressyren gick riktigt bra för att var den hästen och så pass svårt program. Hoppningen gick bra, rev 2. Rev ett plan efter trippelbarren där hon fick lite väll mycket fart, sen trillade sista bommen i 3 kombination, och det var onödigt den trillade av luften
I terrängen var hon skit fin. kunde båda styra och bromsa
gick i mål med några tidsfel, ett för mycket om man ska se till resultatet, blev första utanför. Men är mycket nöjd
Sedan debuterade min lilla 4 åring med den ära. 70 % i dressyren 2 ner i hoppningen det ena var mitt fel det andra var nog för hon blev trött. I terrängen gick hon jätta bra fram till vattnet där hon tvekade lite. jag tycket det var 2 stopp men dommaren 3 så det står ju utesluten men hon fick iaf hoppa runt.
Sista hästen i går var 7 åringen som debuterade, hon gjorde en ganska bra dressyr felfir hoppning och fin terräng. Hon blec CR.
Idag var det nästan semester bara en häst med.
Var inte riktigt nöjd med dressyren, men han är jämn så han fick ändå bra straff. Felfir banhoppning som jag är riktigt nöjd med.
I terrängen var han lite vinglig och ostyrbar i mellan åt men hoppade felfritt och var inom tiden
Så Han vann debuten i *igt, Kan inte mer än älska den hästen
Har sett massor med bukare, Men har inte haft tid att prata så mycket med någon.
Oj! blev ju en hel roman