Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag är där lördag & söndag & tar hand om "alla" elaka journalister...
Jag skall till Gärds och sola mig i glansen av min vackre springare
Lyxigt värre skall jag "bara" vara nervös hästägare som springer omkring med videokamera och morötter!!
Tycker han blivit ännu läckrare nu än när du lämnade av honom (no hard feelings)
Håll dej undan med kamera o morötter kring startfållan bara - ska han köra spansk skritt samtidigt som tölt även denna gång av iver.. så kan vi inte ha nervösa hästägare med ögat i kameralinsen i närheten .
Vi ses!
Bara vi slipper kasta gympaskor så...
Jag anländer till Skåneland i eftermiddag, hoppas på bättre väder än vad det är i Småland (pitstop här i ösregnet..).
Både dottern och hästen debuterar på lördag
Gud va mycket att hålla reda på. (jmf med hoppning och dressyr) Tror att allt är under kontroll. Nummerlappshållare, terrängskydd, vattenflaska......osv
Bara vi slipper kasta gympaskor så...
Jag anländer till Skåneland i eftermiddag, hoppas på bättre väder än vad det är i Småland (pitstop här i ösregnet..).
Att han är en blandning av tiger, islandshäst och porslinshäst vet jag redan! Tölt är hans specialité men spansk skritt är något ganska nytt hans kunnande!