JessicaM
Trådstartare
Ni flesta vet ju säkert att jag har en ny häst, stor. Han har gått msv dressyr & hoppning. När vi ska jobba lite så blir han så himla stark och jag gillar inte att jag ska behöva inte dra men man har ju korta tyglar men det är jobbigt!! Ont som fasen i ryggen idag efter ett LITET jobb pass igår!!
(Jag använder inte snokrem och inget jag kommer börja med heller)
Jag är nog en sådan som hellre har ett lite starkare bett som man tar lite i istället för att försöka hålla ett fast grepp!
Han har inga prob med munnen.
Jag letar fortfarande efter ett stångbett (3 delat med rulle i mitten och ganska korta skänklar) på 13,5cm men jag har letat över allt även i USA men jag hittar inget i den storleken
Finns det någon som har tid, lust och ork att hjälpa mig hitta ett bett????
Han har nu ett vanligt tränsbett tredelat. Jag har tvådelat här hemma i hans storlek men jag gillar inte tvådelat som trycker upp i gommen på dem..
Några tips & ideer?
(Jag använder inte snokrem och inget jag kommer börja med heller)
Jag är nog en sådan som hellre har ett lite starkare bett som man tar lite i istället för att försöka hålla ett fast grepp!
Han har inga prob med munnen.
Jag letar fortfarande efter ett stångbett (3 delat med rulle i mitten och ganska korta skänklar) på 13,5cm men jag har letat över allt även i USA men jag hittar inget i den storleken
Finns det någon som har tid, lust och ork att hjälpa mig hitta ett bett????
Han har nu ett vanligt tränsbett tredelat. Jag har tvådelat här hemma i hans storlek men jag gillar inte tvådelat som trycker upp i gommen på dem..
Några tips & ideer?