Gammal hummus?

Silver Girl

Trådstartare
Jag har en öppnad burk hummus där det står att den håller 5 dagar efter öppning. I morgon är dag 6. Hur känsligt är det med hummus? Vad ska jag titta efter för att se om den är ok i morgon? Eller är det säkrast att kasta?

Jag har nyligen upptäckt att hummus är gott så jag har ingen referensram.
 
Jag har en öppnad burk hummus där det står att den håller 5 dagar efter öppning. I morgon är dag 6. Hur känsligt är det med hummus? Vad ska jag titta efter för att se om den är ok i morgon? Eller är det säkrast att kasta?

Jag har nyligen upptäckt att hummus är gott så jag har ingen referensram.
Jag gör egen ibland.
Har ingen datummärkning på den. Äter tills det tar slut eller den börjar smaka anorlunda.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 399
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
494
Foder & Strö Min häst ska flytta till nytt stall om ungefär två veckor och kommer då gå ut på skogsbete dygnet runt. Där hon står nu så står hon i...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp