Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror lite på.. Denna stång används inte just till att strippa, och då duger köket Mest plats där.
Nu blir vi ruskigt nyfikna..
Vad använder du strippstången till om du inte strippar med den??
Matlagning? Hänger matkassar på? Binder hästen i för att få laga mat ifred?
/Lavinia och sambo..
KL
Missade bussen till skolan en morgon, kollade ut i hagen och såg att en av mina hästar var rena.. Så, så fick det bli! Slutade med att han hamnade i idrottssalen...
Samma häst har gjort en rad knäppa saker som kanske är lite emot strömmen för en tävlingshäst i hoppning och dressyr
Redigering: bilderna ville inte visa sig alls? Så får återkomma när det fungerar haha!
Nyfiken fråga, varför islandshäst om man vill ha manen kortklippt och hålla på med dressyr? Finns det inte bättre raser då? För mig ska islandshästar ha mycket man
*kl*
Bruksnordis som dressyrhäst!
Ja, hon är vacker min dam, om än inte den lättaste att rida. Det tog oss några år att gå från hennes ridskoleutbildning till ridbarhet!
Hon är ju rätt så biffig, så det krävs självbärighet och lösgjordhet för att orka rida i någon form av samling. Ska man dra ihop och agera stödhjul så ramlar armarna av