Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen måste jag passa på att fråga..Du anser inte att SVCH är nåt speciellt och alla hundar kan ta det men ändå hurrar du som sjutton över att din hund tagot SVCH i en annan tråd?? Hur hänger detta ihop? Om det inte är nån grej så behöver du ju inte vara så stolt...Bara nyfiken på varför du skriver emot dig själv...
Jag förstår inte varför alla flyger på och kritiserar just mig. Jag har inte gjort något från första början för att få gnäll och spydiga kommentarer. Har absolut ingen lust att skriva i den här tråden mer eftersom det finns många här som jag anser bara vill jävlas och reta upp folk. Det enda jag skrivit i den här tråden som folk ifrågasätter hela tiden är mitt mål med min uppfödning, att hundar som man ställer ut inte är idioter eller att goldens är feta dumma tunnor. Självklart försvarar jag min ras och det skuell ni också göra. Att påstå att goldens inte kan någonting nu för tiden är ett dumt skämt. Jag tycker inte att varken jag eller någon annan förtjänar sådana kommentarer och inlägg som ni skrivit åt mig. Jag har bara visat att jag tycker golden är en bra mångsidig ras. Har ingenting att bevisa för er alla och jag börjar tröttna rejält på detta forum eftersom man blir påhoppad bara för att man inte tycker som ni "kunniga" hundmänniskor.
Är nog många som backar ur från att bli medlemmar här när det enda ni gör är att klaga. Targiskt tycker jag eftersom detta ändå är ett forum där man skall kunna diskutera utan att få sarkastiska eller elaka motfrågor. Fy säger jag bara...Så tråkigt. Ni får en verkligen inte att känna sig välkommen!!! Tack för mig i den här tråden och jag hoppas jag slipper få massa gnäll i nästa tråd jag skriver i bara för att jag inte tycker som er!
men jag anser inte att egenskaper för att kunna apportera inte finns kvar för det gör dem.
har läst det, men en enda hund kan väl inte förändra hela rasen...då borde ju inaveln vara ett stort problem....
Sedan kan jag även berätta att mentalitet är viktigt på en utställning då det ej tolereras aggressivitet och ohanterbarhet i och utanför ringen.
Måste bara berömma Jadiza som står likt Baloo mot en fäktande Mowgli
Okey. Jag har varit medtvingad på ett flertal utställningar. Aldrig i mitt liv sett en sån stor hop med mentalt usla hundar på ett och samma ställe. Vet flera hundar som gjort utfall i ringen mot både folk, hundar och flygande plastpåsar som ändå platsat fint på pallen
Vet flera hundar som gjort utfall i ringen mot både folk, hundar och flygande plastpåsar som ändå platsat fint på pallen
Jag förstår inte varför alla flyger på och kritiserar just mig.
Hoppar in och upplyser att jag sett sådana hundar åka ut oplacerade elller absolut sist i klassen om beteendet inte visar sig förrän i Kk.
Tyvärr förekommer det att en del domare släpper fram sådana hundar till bra placeringer, vilket är helt fel